داعش: پرچم خود را در لندن به اهتزاز درمی‌آوریم

به گزارشافکارنیوز،روزنامه ساندی تایمز در شماره امروز یکشنبه خود به نگرانی مسئولان انگلیس از بازگشت تروریستهای مستقر در خاورمیانه و تهدید آنان برای امنیت ملی این کشور پرداخت.

این روزنامه در گزارش خود با عنوان " پرچم سیاه جهاد را در لندن بر خواهیم افراشت "، نوشت: جنگجویان انگلیسی مسلح که برای جنگ به خاورمیانه رفتند، تهدید می کنند که خشونت را به خاک انگلیس خواهند کشانند.

به نوشته ساندی تایمز، یکی از این جنگجویان که در زمینه هک کردن و سرقت اطلاعات در شبکه اینترنت فعالیت می کند، گفت: انتخابات انگلیس با خطر مواجه خواهد شد تا پرچم سیاه(گروه داعش) بر فراز داونینگ استریت به اهتزاز درآید.

یکی دیگر از این جنگجویان تهدید کرد: در صورت حمله آمریکا به افراد مسلح که قصد گسترش نفوذ خود در عراق را دارند، عملیاتی مشابه یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ میلادی انجام خواهند داد.

ساندی تایمز نوشت: یک جنگجوی انگلیسی دیگر نیز به نوبه خود تهدید کرد که پس از بازگشت خاورمیانه به انگلیس، غیرمسلمانان این کشور را هدف قرار خواهد داد.

این سه جنگجو جزء صدها تبعه خارجی فعال در گروه داعش هستند.

پیش بینی می شود که وزارت کشور انگلیس گروه داعش را به خاطر دریافت اطلاعاتی درخصوص اقدام این گروه در سربریدن، غارت و آدم ربایی به عنوان سازمان خارج از قانون معرفی نماید.

شبکه اجتماعی توییتر در اینترنت دیروز صحفه های برخی از اعضای داعش در انگلیس را بست.