اعتراف صهیونیستها به مداوای ۷۰۰تروریست

به گزارشافکارنیوز،مجله آمریکایی فارین پالیسی نوشت که توافقی ضمنی بین مخالفان مسلح نظام سوریه و ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد.

کولوم لینش روزنامه نگارآمریکایی در مقاله ای در این مجله فاش کرد که بین رژیم صهیونیستی و گروه های مسلح مخالف نظام سوریه که در نزدیک مرز جولان اشغالی مستقر هستند، توافقی ضمنی وجود دارد. این توافق در زمینه همکاری اطلاعاتی درباره تحرکات نظامی سوریه و انتقال عناصر مسلح زخمی برای معالجه به بیمارستان های رژیم صهیونیستی است. این مطلب تاکید مجددی بر همکاری بین این رژیم و مخالفان نظام سوریه است.

کولوم لینش در این مقاله به نقل از پیتر لیرنیر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: توافقی ضمنی بین ارتش اسراییل و گروه های مسلح مستقر در مرزها وجود دارد که طبق آن نظامیان تل آویو، افراد زخمی گروه های مسلح را برای مداوا به داخل فلسطین(اشغالی) منتقل می کنند و تجهیزات نامشخصی در اختیار آنها قرار می دهند و اسراییل از طریق این افراد، اطلاعات با ارزشی در مورد فعالیت های ارتش سوریه به دست می آورد.

این روزنامه نگار آمریکایی در گزارش خود خاطرنشان کرد: ایهود یعاری، شرق شناس و کارشناس خاورمیانه شبکه دوم تلویزیون اسراییل و پژوهشگر سیاست های خاور نزدیک در موسسه واشنگتن پست، گفته است که تل آویو تعداد زیادی از زخمی های گروه های مسلح سوریه را در بیمارستانهای خود مداوا کرده است.

لینش تاکید کرد: آمریکا و عربستان سعودی و اردن و اسراییل برای گروه های مخالف مسلح از جمله جبهه جنوبی کمک ارسال کرده اند.

بعد از انتشار چند گزارش در روزنامه ها و سایت های رژیم صهیونیستی در خصوص مداوای ۷۰۰ زخمی گروه های مسلح فعال در سوریه در بیمارستان های این رژیم، این تعداد رسما در گزارش منتشر شده در سایت رسمی ارتش رژیم اشغالگر قدس تایید شد.

این سایت فاش کرد که تعداد زخمی های سوری که طی یک سال در بیمارستان های رژیم صهیونیستی معالجه شده اند بیش از ۷۰۰ نفر است.