توقف نماینده آسیا در شب تلخ انگلیس + جدول و تصاویر

گروه ورزشی -بیست و یک، بیست و دو و بیست و سومین بازی های جام بیستم بین تیم های حاضر در گروه های سوم و چهارم برگزار شد که طی این رقابت ها تیم های انگلیس - اروگوئه، ژاپن - یونان و کلمبیا - ساحل عاج به مصاف یکدیگر رفتند.

کلمبیا ۲ - ساحل عاج ۱

دیدار تیم های فوتبال کلمبیا و ساحل به سود نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید.

به گزارشافکارنیوز، در این دیدار کمه روز پنجشنبه در ورزشگاه ناسیونال برگزار شد تیم فوتبال کلمبیا موفق شد با برتری مقابل ساحل عاج، گامی بزرگ به سوی صعود به دور دوم رقابتها بردارد.

در نیمه نخست هر دو تیم یک بازی پایاپای ارائه کردند. اما در نیمه دوم وضعیت دگرگون شد و کلمبیا موفق شد برتری خود را به نماینده آفریقا تحمیل کند.

در دقیقه ۶۴ " جیمز رودریگوئز " دروازه ساحل عاج را از روی ضربه کرنر باز کرد. شش دقیقه بعد " خوان کینترو " گل دوم را برای کلمبیا به ثمر رساند تا این تیم در حاشیه امنیت قرار بگیرد.

سه دقیقه بعد " ژروینیو " فاصله گل ها را کم کرد اما این باعثنشد تا ساحل عاج در نهایت امتیازی کسب کند.

کلمبیا با این پیروزی شش امتیازی شد و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفت. طلایی پوشان در بازی نخست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل یونان به برتری رسیده بودند.

ساحل عاج هم در بازی نخست با حساب ۲ بر یک از سد ژاپن گذشته بود.

جدول گروه سوم












ژاپن و یونان امتیازات را تقسیم کردند

دیدار تیم‌های ژاپن و یونان با نتیجه تساوی به پایان رسید تا با این نتیجه کلمبیای ۶ امتیازی به مرحله بعد صعود کند.

به گزارشافکارنیوزتیم‌های ژاپن و یونان، دومین دیدار گروه ‌C جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران در ورزشگاه دوناس شهر ناتال برگزار کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول:

سامورایی‌ها بازی را بهتر از حریف اروپایی خود شروع کردند و در همان لحظات ابتدایی می‌توانستند دروازه یونان را باز کنند که این اتفاق رخ نداد.

پس از گذشت ۱۰ دقیقه، بازی کم کم متعادل شد و یونانی‌ها هم توانستند چند خطر نصفه و نیمه را روی دروازه نماینده آسیا ایجاد کنند.

نکته جالب اینجا بود که طبق اعلام تلویزیون برزیل تا دقیقه ۱۶ ژاپنی‌ها ۱۳۲ پاس و یونانی‌ها ۲۶ پاس بین هم رد و بدل کرده بودند.

فشار ژاپنی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۸ کاتسورانیس به خاطر خطا روی هاسبه از زمین اخراج شد تا یونان ۱۰ نفره شود. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم:

در همان ابتدای نیمه دوم ساماراس هافبک یونان از وسط زمین توپ را به سمت دروازه ژاپن شوت کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

هرچقدر به اواسط نیمه دوم نزدیک‌تر می‌شدیم فشار ژاپن روی دروازه یونان بیشتر می‌شد. با حضور شینجی کاگاوا در زمین شاگردان زاکرونی بیشتر به توپ و میدان مسلط شدند و چند موقعیت خوب را هم از دست دادند.

در نهایت این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا هر ۲ تیم به اولین امتیاز خود در جام جهانی برسند.

با این نتیجه کلمبیا با ۶ امتیاز صعودش را به دور بعدی قطعی کرد.










بعد از اسپانیا نوبت به حذف انگلیس رسید


دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه با برتری اروگوئه به پایان رسید تا شاگردان هاجسون در آستانه حذف شدن قرار بگیرند.

به گزارشافکارنیوزتیم‌های انگلیس و اروگوئه در گروه D رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک اروگوئه به پایان رسید. لوئیس سوارز در دقایق(۳۹ و ۸۵) برای اروگوئه گل زد و وین رونی در دقیقه ۷۵ تک گل بی‌ثمر انگلیس را به ثمر رساند.

نیمه اول:

بازی با حملات تیم اروگوئه آغاز شد و لوئیس سوارز که در بازی اول اروگوئه مقابل کاستاریکا به دلیل مصدومیت غایب بود، دقیقه ۴ بازی یورش خطرناکی به سمت راست انگلیس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگلیس توپ به کرنر رفت. یک دقیقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نیز به شکلی خطرناک به روی دروازه انگلیس فرستاد که مدافعان انگلیس توپ را دفع کردند.

پس از این دقایق، انگلیسی‌ها از شوک حملات اروگوئه خارج و دقیقه ۹ با خطای مدافع اروگوئه صاحب ضربه آزاد شدند که وین رونی ضربه زیبایی زد که توپ با فاصله اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۱۵، رودریگوئز می‌رفت تا در هفتاد و پنجمین بازی ملی خود برای اروگوئه گلزنی کند اما توپ او با فاصله میلیمتری از بالای دروازه انگلیس به اوت رفت.

دقیقه ۳۱، انگلیس نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه ایستگاهی شد که وین رونی با ضربه سر توپ را از فاصله نزدیک به تیر دروازه اروگوئه زد تا نتواند طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۷ دقیقه بعد ارسال زیبای کاوانی به روی دروازه انگلیس با ضربه سر سوارز باعثشد تا اروگوئه به گل برسد. این سی و نهمین گل ملی سوارز بود که پس از مدتی مصدومیت با گل به مسابقات بازگردد. این نتیجه تا پایان ۴۵ دقیقه نخست باقی ماند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم:

نیمه دوم هم با حملات اروگوئه آغاز شد. مانند نیمه نخست، سوارز ضربه خطرناکی به سمت دروازه انگلیس فرستاد که جو هارت توپ را با زحمت به بیرون فرستاد. دقیقه ۵۱ توپ عمقی به کاوانی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند و توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، نوبت انگلیسی ها بود که خودی نشان دهند. رونی نزدیک نقطه پنالتی با پای چپ شوتی به سمت دروازه اروگوئه زد که دروازه‌بان اروگوئه توپ مهاجم انگلیس را دفع کرد.

بازی تا دقیقه ۷۵ بدون اتفاق خاصی روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه وین رونی از یورش جانسن توپ ارسالی این بازیکن را وارد دروازه اروگوئه کرد تا هم تیمش گل خورده را جبران کند و هم طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۲ دقیقه بعد انگلیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه‌بان اروگوئه مانع این کار شد.

در حالی که انگلیسی‌ها به زدن گل دوم خوش‌بین بودند، دقیقه ۸۵ دروازه‌بان اروگوئه توپ را به میانه‌های میدان فرستاد و کاوانی باز هم سوارز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این بازیکن با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه انگلیسی‌ها کند. پس از این دقایق انگلیسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا در آستانه حذف قرار گیرند. اروگوئه هم با این برد ۳ امتیازی شد.

دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۰:۳۰ جمعه بین ایتالیا و کاستاریکا برگزار می‌شود.

جدول گروه ۴