۲ کشته در تصادف ال ۹۰ با اسکانیا

به گزارش افکارنیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره اظهار داشت: ساعت ۲:۳۱ بامداد امروز نخستین تصادف در اتوبان تهران - قم مقابل پل فرودگاه امام خمینی(ره) به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در حالی که محل حادثه در حوزه آتش نشانی تهران نبود، آتش نشانان ۲ ایستگاه به عنوان نیروی کمکی راهی محل حادثه شدند.

وی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند گروهی از آتش نشانان حسن آباد عملیات را آغاز کرده بودند. در بررسی ها مشخص شد یک دستگاه ال ۹۰ به دلیلی نامعلوم با پشت یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در داخل ال ۹۰،۴ سرنشین گرفتار شده بودند که آتش نشانان اقدام به خارج کردن آنها که ۲ زن و ۲ مرد بودند کردند. بر اثر شدت تصادف ۲ سرنشین جلو جان خود را از دست داده بودند و ۲ سرنشین دیگر ال ۹۰ دچار آسیب دیدگی شدید شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی افزود: بر اثر این تصادف اتوبوس دچار نشت گازوئیل شده بود که آتش نشانان با ایمن سازی محل، صحنه را تحویل ماموران راهور دادند.

برخورد خاور با پراید

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات دومین تصادف نیز گفت: ساعت ۹:۲۲ صبح جمعه برخورد دو دستگاه خودرو در اتوبان آزادگان به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. آتش نشانان پس از حضور در محل دریافتند یک دستگاه خاور به شدت با قسمت عقب یک پراید که در حاشیه بزرگراه پارک بود، برخورد کرده است.

وی افزود: در داخل پراید ۵ سرنشین حضور داشتند که در این تصادف به شدت مجروح شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند.