حرکت زننده علیزاده پس از شکست در کشتی

به گزارش افکارنیوز، روز دوم و پایانی مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی از صبح امروز در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شده است که با حواشی جالبی همراه بود.

حدود ۲ هزار تماشاگر در سالن حضور دارند به طوری که تقریبا سالن مسابقات پر شده است.

* رقابت های نوبت صبح روز با حوادثجالبی همراه بود که از آن جمله می توان به حذف احسان لشگری، دارنده مدال های برنز جهان و المپیک، جمال میرزایی، قهرمان بازی هایی آسیایی، احسان امینی، قهرمان ۲۰۱۱ آسیا و محمدرضا آذرشکیب در کشتی آزاد اشاره کرد. آذرشکیب که در کشتی اول مغلوب کمیل قاسمی شده بود در دور دوم هم با ضربه فنی مقابل جعفر شمس ناتری شکست خورد و حذف شد.

* لشگری بعد از اینکه حذفش قطعی شد محل مسابقات را ترک کرد.

* در کشتی فرنگی هم محمد نوربخش، ملی پوش کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ مجارستان با دوباخت متوالی وداعی زودهنگام با مسابقات داشت.

* در دیدار وزن ۷۵ کیلوگرم بین سعید عبدولی، قهرمان جهان در وزن ۶۶ کیلوگرم و هادی علیزاده پورنیا، قهرمان آسیا عبدولی با نتیجه ۹ بر صفر علیزاده را شکست داد که علیزاده در هنگام خروج از تشک مسابقه با ضربه مشت به تابلوی تبلیغاتی کنار تشک کوبید و آن را واژگون کرد. وی در همین حال و در هنگام پایین آمدن از تشک عبدولی را نیز هل داد و با دست محکم به دیوار سالن مسابقات کوبید. عبدولی در این مسابقات در یک وزن بالاتر به میدان رفته است.

* اعتراضات به دواری یکی از سوژه های اصلی مسابقات بود به طوری که در روز اول شاهد اعتراضات متعدد به نحوه قضاوت داوران بودیم. در رزو دوم هم اعتراضات به نحوه قضاوت داوران ادامه داشت.