پاسخ سرمربی کاستاریکا به ادعای آقای خاص

به گزارش افکارنیوز، ژوزه مورینیو چندی پیش گفت که تیم ملی کاستاریکا نمی‌تواند شگفتی را که برابر اروگوئه با شکست ۳ بر یک این تیم در دور اول بازی‌‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ خلق کرد، ادامه دهد و قادر نخواهد بود که در بازی‌های بعدی خود ایتالیا و اروگوئه را از پیش رو بردارد.

در واکنش به ادعای سرمربی پرتغالی چلسی، خورخه لوئیس پینتو، سرمربی تیم ملی کاستاریکا گفت: من واقعاً از آنچه که ژوزه مورینیو گفته متعجب شده‌ام. ما ایتالیا را می‌شناسیم و می‌دانیم که حریف بسیار سرسختی است اما اطمینان داریم که می‌توانیم عملکردی مشابه به آنچه را که در بازی برابر اروگوئه داشتیم، تکرار کنیم.

پینتوی ۶۱ ساله ادامه داد: در ابتدا بسیاری از مردم تصور می‌کردند که ما ضعیف‌ترین تیم گروه خود هستیم و حتی یک امتیاز هم کسب نخواهیم کرد اما ما به توانایی‌های خود فکر می‌کنیم. برخی دیگر از مردم هم می‌گفتند که اسپانیا در فینال با برزیل بازی خواهد کرد اما این اتفاق هم رخ نخواهد داد. من حتی امیدوارم که برابر ایتالیا عملکردی بهتر از بازی مقابل اروگوئه داشته باشیم.

سرمربی کاستاریکا تصریح کرد: بله ما در گروه مرگ قرار داریم و این به خاطر آن است که هر چهار تیم این گروه واقعاً خوب هستند. با این حال به خود و توانایی‌های خود، به اینکه چگونه تاکتیک‌های خود را ارتقا دهیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف و حفظ توپ فکر می‌کنیم.

تیم ملی کاستاریکا در دومین بازی خود در گروه D جام جهانی امشب (جمعه) به مصاف ایتالیا میرود.