رفتار مسئولان تراکتورسازی عامل جدایی‌ام بود

به گزارش افکارنیوز، محمد نصرتی درخصوص جدایی‌اش از تراکتورسازی و پیوستنش به تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: جدایی من ۲،۳ دلیل عمده داشت که مهمترین دلیل آن بی‌احترامی مسئولان تراکتورسازی بود، دلیل دوم آن هم به این موضوع برمی‌گشت که پدرم تحت مراقبت است و کسانی که با من در ارتباطند از این مشکلم اطلاع دارند. به هر حال حضور من شاید دلگرمی و شرایط روحی بهتری به پدرم می‌داد و سومین دلیل هم به خاطر این بود که در نشستی که با مسئولان پیکان برگزار کردم با احترام رفتار می‌کردند و قصد دارند که تیم خوب و قدرتمندی را برای فصل آینده ببندند.

وی ادامه داد: همانطور که مطلعید آنها مهدی رحمتی، امیرحسین فشنگچی، سعید دقیقی، خود من و ۲،۳ بازیکن دیگر که هم‌اکنون حضورشان قطعی نشده و در تماس هستند را جذب کردند. فکر کنم با درایت مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل باشگاه تیم خوب و قدرتمندی بسته شود.

مدافع پیکان در مورد اینکه آیا برای حضورش در این تیم با سیدمهدی رحمتی مشورت کرده گفت: بله ما با هم در تماس بودیم حالا اینکه چرا رحمتی این تیم را انتخاب کرد را باید از خودش بپرسید من دلایل خودم را گفتم و هر کسی برای تصمیمی که می‌گیرد دلیلی دارد.

نصرتی درخصوص اینکه آیا برایش دشوار نیست که در تیمی بازی کند که کم‌طرفدارتر است عنوان کرد: هضم این موضوع هنوز برایم سخت است. در دنیا مسائلی وجود دارد که آدم به آنها عادت می‌کند من هم به وجود تماشاگران در کنارم در سال‌های گذشته عادت کرده‌ام در پرسپولیس و تراکتورسازی که بودم تماشاگران خود را داشتند همین الان هم می‌گویم که دلم برای هواداران تبریزی تنگ شده اما مطمئن هستم که به شرایط پیکان هم عادت می‌کنم و باید یک سال را در این تیم اینگونه تجربه کرد.

وی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند بازیکنی که از تیم‌های پرطرفدار به تیم کم‌طرفدار می‌آید فوتبالش تمام می‌شود تاکید کرد: من این موضوع را قبول ندارم، واقعیت این است که حضور تماشاگر ناخودآگاه به بازیکن انرژی و انگیزه مضاعفی می‌دهد اما تیمی که تماشاگر ندارد باید مدیران باشگاه و سایر افراد شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که به بازیکنان انگیزه لازم داده شود.

مدافع پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد رحمتی ۲ میلیارد است و آیا او هم قرارداد میلیاردی بسته گفت: من خیلی شفاف صحبت می‌کنم تمام تیم‌ها موظف هستند قرارداد با بازیکنانشان را در سایت باشگاه منتشر کنند. من و سیدمهدی رحمتی هم از این موضوع مستثنی نیستیم قرارداد من نسبت به تراکتورسازی که سال گذشته با آنها بستم تفاوت چندانی ندارد مبلغ پایه همان مبلغ است حالا اگر عملکرد خوبی داشته باشم و مثمر ثمر باشم پاداش‌هایی در نظر گرفته شده است جالب اینجا است که ما در تراکتورسازی توانستیم قهرمان هم بشویم اما به جای اینکه ما را تشویق کنند جریمه هم کردند.

وی در مورد اینکه مبلغ قراردادش چقدر است گفت: من سال گذشته با تراکتورسازی ۸۵۰ میلیون قرارداد بستم که از این قرارداد حدود ۵۰۰ میلیون دریافت کردم. از یک چیز ناراحت می‌شوم و آن اینکه زمانی که می‌خواستند قرارداد بازیکنان را تمدید کنند پولی به حساب آنها واریز می‌کردند و تا این امر صورت نمی‌گرفت مذاکره انجام نمی‌شد اما به من محمد نصرتی که در این تیم کاپیتان اول و دوم بودم گفتند که ابتدا تسویه‌حساب کن و بعد در مورد فصل آینده صحبت می‌کنیم تسویه‌حساب که نکردند هیچ، صحبتی هم نکردند برخی مسائل را مطرح کردند که واقعا خجالت کشیدم، گفتند ما می‌ترسیم به شما پول بدهیم و شما با تیم دیگر قرارداد ببندید در حالی که این حق و حقوق من بوده است.

نصرتی در مورد اینکه آیا برای دریافت طلبش شکایت خواهد کرد یا خیر گفت: نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم. مسئولان باشگاه که پس از مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس انجام داده بودم صحبت‌هایی را مطرح کردند که حالا نمی‌دانم این مسائل برای دلگرمی من بود یا نه، به من گفتند که چه قرارداد ببندی و چه قرارداد نبندی حق و حقوقت را می‌دهیم من هم به این موضوع استناد کردم و نمی‌توانم حرفی بزنم.

مدافع پیکان در مورد اینکه برخی دیگر از بازیکنان تراکتورسازی از جمله سعید دقیقی به این تیم پیوسته و صحبت از حضور مرتضی اسدی شده است گفت: به هر حال عملکرد بازیکنان مشخص است. اینکه چند بازیکن که در گذشته کنار یکدیگر بودند می‌توانند تفاهم تاکتیکی‌ای ایجاد کند و کار را آسان‌تر کند ما با یکدیگر همفکری کردیم و به این نتیجه رسیدیم البته دقیقی شرایط خاص خود را داشت و برای ادامه تحصیلش این تیم را انتخاب کرد. در مورد مرتضی اسدی هم من اطلاعات دقیقی ندارم.

نصرتی در مورد اینکه چه جایگاهی را برای پیکان متصور میشود گفت: هماکنون زود است که بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم اجازه بدهید قرارداد رسمی ما امضا شود و سندیت پیدا کند همچنین تیم کامل بسته شود تا در مورد آن صحبت کنیم.