سرمربی آرژانتین: دیدار سختی برابر ایران داریم

به گزارش افکارنیوز، آلخاندرو سابه یا که ظهر امروز جمعه به وقت برزیل در سالن کنفرانس ورزشگاه مینیرائو با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ما اطلاعات خوبی از تیم ملی فوتبال ایران داریم و می دانیم که آنها تیمی فیزیکی هستند. ایران بعد از تساوی برابر نیجریه شرایط روحی خوبی پیدا کرده و در وضعیت خوبی به مصاف ما خواهند آمد.

وی در مورد ناراحتی مسی بعد از دیدار برابر بوسنی گفت: دلیل ناراحتی او این است که مسی تمایل داشت ما در دیدار برابر بوسنی هجومی تر بازی کنیم. او شرایط تیم ما را می داند و به همین خاطر ناراحت بود از اینکه نتوانستیم برابر بوسنی هجومی تر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مورد سیستم تیمش برای دیدار برابر ایران گفت: هدف ما این است که در این دیدار با سیستم ۳-۳ - ۴ بازی کنیم. با سه مهاجم برابر ایران به میدان خواهیم رفت تا ارائه گر یک بازی هجومی باشیم. می خواهیم با ارائه یک بازی هجومی و رسیدن به پیروزی صعودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم.

وی افزود: ما فعلا در ابتدای راه جام جهانی هستیم، فردا برای پیروزی به میدان می رویم و همچنین برای بهبود بازی خودمان. در طول رقابتها باید روند تیم بهبود پیدا کند. با سیستم ۳-۳ - ۴ بازی خواهیم کرد اما هر لحطه ممکنه این سیستم تغییر کند. باید ببینیم روند بازی چطور پیش می رود.

سابه یا با اشاره به برنامه هایش برای این دیدار گفت: ما روی تیم خودمون متمرکز هستیم اما بقیه بازی ها رو هم می بینیم. فعلا اول راه جام جهانی است و هنوز راه زیادی برای ما پیش رو است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مورد احتمال شکست مقابل ایران گفت: فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی و ۹۰ دقیقه است، ما هرگز فکر نمی کنیم که مقابل ایران پیروز می شویم. ایران را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام توان بازی خواهیم کرد.

سرمربی آرژانتین در پاسخ به اینکه همه انتظار پیروزی با گل های زیاد مقابل ایران را دارند گفت: باید متواضع باشیم، به نظر من هیچ حریف ضعیفی وجود ندارد و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و به همه تیم ها احترام می گذاریم. اگر ما توپ را در اختیار داشته باشیم می توانیم موقعیت های زیادی را روی دروازه ایران ایجاد کنیم.