اظهارات سرمربی ایتالیا بعد از شکست سنگین مقابل ایران

به گزارش افکارنیوز، بروتو در نشست پس از دیدار ایران و ایتالیا اظهار داشت: به ایران تبریک می‌گویم. صحبت خاصی ندارم و از مردم ایتالیا عذرخواهی می کنم. برخی بازیکنان وجهه واقعی ایتالیا را فراموش کردند و نمی دانستند برای چه تیمی بازی می کنند. از تمام تماشاگران عذرخواهی می کنم چون تیم نمایش خوبی نداشت.

وی در مورد عدم حضور زایتسف تصریح کرد: زایتسف یک بازیکن است و یک تیم محسوب نمی شود. تاسف نمی خورم که چرا نیامده است و فکر نمی کنم کار اشتباهی کرده باشم.

سرمربی ایتالیا در مورد اینکه این چند درصد قدرت تیمش بوده خاطرنشان کرد: زیر صفر بود!

وی در مورد اینکه چرا به داور به این اندازه اعتراض می‌کرد گفت: به داور اعتراضی نداشتم بلکه به نحوه استفاده از ویدیو چک معترض بودم چون وقفه زیادی در بازی می انداخت اما این بهانه برای باخت تیممان نیست.

بروتو در مورد اینکه آیا در مجموع ویدیو چک را قبول دارد یا خیر گفت: به این شکل موافق نیستم چون فلسفه فدراسیون جهانی این بوده که به بازی ها سرعت ببخشد.

سرمربی ایتالیا در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا برخی بازیکنان ایتالیا در مورد عدم حضور بانوان در سالن صحبت کرده اند تصریح کرد: تمام صحبت این بود فلسفه ورزش هیجان مثبت به مردم باشد. نظری در مورد این موضوع ندارم. من در آن کلیپ صحبتی کردم که هنوز بر آن پایبند هستم و ورزش موضوع جهانی است و باید برای همه در دسترس باشد.

بروتو افزود: این همان تیمی است که در لهستان ۳ بر ۲ به لهستان باخت و فکر میکنم بازیکنان آمادگی خود را حفظ میکنند اما امشب در حد و انتظار من نبودند.