بياضعلي امامپور در گفتوگو با خبرنگاران گفت: گزارش يكي از كلانتريهاي اين شهرستان حاكي از درگيري مردي به هويت قادر ـ چ با همسرش به هويت ح بود كه در طي آن خانم مذكور مدعي شد كه همسرش قصد كشتن وي را دارد.

به گزارش فارس، وی اظهار داشت: خانم مذکور ادعا کرده همسر وی همانگونه که فرزندشان را به قتل رسانده می‌خواهد خود او را نیز به همین سرنوشت دچار کند.
امامپور ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مورد در دستور کار قرار گرفت که بعد از تحقیقات بیشتر و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی زن و شوهر مذکور اعتراف کردند که فرزند خودشان به نام رخشان ۱۰ ساله را به قتل رسانده اند.

وی تصریح کرد: پسربچه مذکور در تاریخ دی ماه ۸۱ مفقودی اعلام شده و در بهمن ماه ۸۱ جسدش را از داخل چاهی در یکی از مزارع اطراف پیدا شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه همچنین از کشف ۲ هزار و ۷۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان در اردیبهشت امسال خبر داد.
وی اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ لیتر مشروبات الکلی و ۲۵۰ گیرنده ماهواره‌ای با تجهیزات جانبی در اردییهشت ماه کشف و بیش از ۵۰۰ خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.

امامپور ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان با تلاش عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در اردیبهشت ماه امسال ۲ هزار و ۷۲۰ لیتر مشروبات دست‌ساز داخلی کشف و ضبط کردند.
وي افزود: در اين مدت و در ادامه اجراي طرح ذكر شده، ماموران انتظامي اين شهرستان موفق به كشف و جمعآوري ۲۲۱ ديش ماهواره با تجهيزات جنبي، سه گيرنده ماهواره، ۳ هزار و ۲۰ حلقه سيدي غيرمجاز شدند.