صبح امروز حجتالاسلام والمسلمين محمدجواد حاجعلياكبري در مراسمي به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبري به ورامين و به مناسبت سالروز ولادت جوادالائمه عليه السّلام در محسنيه شهيد عليخاني ورامين طي سخناني به تبيين جايگاه امامت و ولايت پرداخت.

به گزارش فارس، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: انسجام و همدلی امت اسلام از برکات امامت و ولایت است.
عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: به برکت امامت حضرت روح‌الله در عصر غیبت، در نیمه خرداد ورامین به حرکت درآمد و مردم قهرمان این خطه به میدان آمدند.
این مسئول خنثی‌سازی فتنه‌ها و نفاق‌ها در طول سه دهه گذشته به وسیله نور امامت و ولایت و اتحاد قبلی مؤمنین را خاطرنشان کرد و افزود: امروز هم یک فتنه الحاقی داریم که مؤمنین باید آن را به خوبی بشناسند، این فتنه از جنس همان فتنه سال ۸۸ است و پشت صحنه آن را همان فتنه‌گران ۸۸ تشکیل داده‌اند بنابراین باید جامعه فتنه‌ها را بشناسد و گرفتار حاشیه‌ها نشود. ‌

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: نباید گذاشت کار به جایی رسد که سید قهرمان و شاگرد اول مکتب امامت و ولایت سید حسن نصرالله با آن تعابیر بلند از مقام معظم رهبری یاد کند و بگوید ایشان حتی در ایران مظلوم است و قدر ایشان ناشناخته است.
وی ادامه داد: باید کاری کنیم که از رهبری فاصله نگیریم و مسایل حاشیه‌ای، ما را از خواسته‌های اصلی رهبری غافل نسازد.
این مراسم با حضور آیت‌الله محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محسن منصوری فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در محسنیه شهید علیخانی برگزار شد.
مقام معظم رهبري ۲۲ خرداد ۸۲ طي سفر به ورامين با استقبال بيش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم اين شهرستان مواجه شدند و اين روز سالهاست به عنوان يك روز تاريخي در تقويم ورامينيها ثبت شده است.