گفته میشود پس از پیگیریهای خبرنگار ورزشی از طریق مراجع قضایی در خصوص شکایت از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دادسرای ناحیه سه ونک علی دایی را به عنوان متهم به دادسرا فراخوانده تا ضمن توضیح در خصوص شکایت وارده مستندات خود را به بازپرس پرونده ارائه دهد.

به گزارش مشرق، شاکی این پرونده به دلیل اظهارات علی دایی در مصاحبه با خبرنگاران بعد از بازی پرسپولیس – سپاهان در تهران و کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پیکان پرسپولیس از علی دایی به طور رسمی شکایت کرد تا این اظهارات غیر واقعی دایی به طور قانونی پیگیری شود.


شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است که وکیل شاکی فردا صبح با حضور در محل باشگاه پرسپولیس احضاریه علی دایی را رسما به وی ابلاغ خواهد کرد تا سرمربی پرسپولیس در زمان معین شده از سوی دادسرا در این محل حضور پیدا کند و پاسخگوی سولات مرتبط با این پرونده باشد.
علی دایی پس از شکایت این خبرنگار ورزشی اعلام کرده بود که در دادگاه بسیاری از حقایق را بازگو خواهم کرد تا مشخص شود برخی افراد به دنبال چه مقاصدی هستند، وی پیش از این هم در کنفرانس خبری بازی پرسپولیس - پیکان اعلام کرده بود برای ادعاهای خود شاهد دارد که این خبرنگار مزذ خوش خدمتی خود را از مسوولان روزنامه پرسپولیس دریافت کرده است.