بکارگیری اقتصاد مقاومتی در صورت شکست مذاکرات

به گزارش افکارنیوز، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای ۱ + ۵ در وین اظهار داشت: صحبت‌های سیاسیون غربی چه در تحلیل و چه در تشویق قابل استناد نیست و آنان تنها به حفظ منافع لحظه‌ای خود فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه یکی از مقامات ارشد آمریکایی حاضر در مذاکرات با ادبیات تهدیدآمیز صحبت می‌کند امیال شیطانی و پلید آنان را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند غرب و آمریکا تنها بر خواسته‌های نامشروع خود تاکید می‌کنند.

ممدوحی با اشاره به اینکه مجلس باید به ادبیات تهدیدآمیز غربی‌ها پاسخ محکمی بدهد، بیان داشت: به هرحال تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در حال انجام وظیفه است و اینکه دربرابر تمام قدرت های زورگو از حقوق مسلم مردم دفاع می‌کنند قابل تحسین است؛ لازم است مجلس از مذاکره‌کنندگان حمایت کند و پاسخ رفتارهای قلدرمآبانه استکبار جهانی را بدهد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل غرب با ایران مسئله هسته‌ای و موشک‌های بالستیک نیست و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان با موجودیت نظام ولایی ما مشکل دارند و بدنبال نابودی کامل ما هستند، طرح مسئله هسته ای تنها یک بهانه است و همه باید هوشیار باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با بیان اینکه در صورت شکست مذاکرات لازم است اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم، گفت: باید از نظر اقتصادی خودمان را تجهیز کنیم و با حل کردن مشکلات موجود در جامعه اجازه ندهیم برخی کشورها از ضعف اقتصادی ما برای پیشبرد مقاصد سیاسی خود استفاده کنند.