آینده نشان می‌دهد رحمتی ضرر می‌کند یا استقلال

به گزارش افکارنیوز، سید سعید افجه‌ای در مورد جلسه امروز هیات مدیره استقلال اظهار داشت: «محور جلسه امروز در مورد گزارش‌های جلسات گذشته و بستن تیم است. همچنین در مورد بخش IT هم گزارش‌هایی داریم و قرار است این بخش هم در باشگاه مستقر شود. در مورد انتقال دفتر باشگاه به کمپ هم صحبت‌هایی مطرح خواهد شد. قرار است در کمپ دفتری تهیه شود و باشگاه به آنجا منتقل شود.»



وی در پاسخ به این سوال که تکلیف ساختمان فعلی چه می‌شود گفت: «هنوز انتقال باشگاه مشخص نیست و اصلا شاید جا کم داشته باشیم و این دفتر فعلی را حفظ کنیم.»



سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال، در ارتباط با شایعه‌ اختلاف ۲ میلیاردی تیموریان با باشگاه برای تمدید قرارداد گفت: «این مسئله تکذیب شد. سیاست باشگاه هم این نیست که چنین رقم‌های کلانی داده شود. بازیکنان هم باید تعامل داشته باشند.»



افجه‌ای در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سیاست باشگاه استقلال در قبال ملی‌پوشان برای پرداخت پول تعداد دقایق حضورشان در جام جهانی است، و از این بابت خسرو حیدری ابراز گلایه کرده است، گفت: «این مسئله فقط گمانه‌زنی است و اصلا چنین چیزی منطقی نیست. بازیکنی که در تیم ملی بوده چه روی نیمکت چه در زمین مسابقه ملی پوش به شمار می‌رود. اصلا مطرح کردن چنین مباحثی درست نیست.»



وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره این مجوز را به مدیرعامل می دهد که برای ملی‌پوشان مبلغی بالای ۲ میلیارد تومان پول بدهد، گفت: «اصلا چنین مجوزی در کار نیست. باشگاه استقلال بودجه آنچنانی ندارد که بخواهد چنین پول‌هایی بدهد. ما در سال اقتصاد مقاومتی هستیم و این برای کل جامعه است و نمی‌شود عده‌ای انگشت‌شمار درآمد خوب داشته باشند و عده‌ای کم درآمد باشند.»



سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص که معمولا بازیکنان کمتر به این مسائل توجه می‌کنند، عنوان کرد: «در هر صورت بازیکنی که شرایط را در نظر نگیرد عاقبت مثل سیدمهدی رحمتی می‌شود.»



وی در این باره که رحمتی اکنون شرایط بدی ندارد و با یک قرارداد خوب به پیکان رفت، گفت: «آینده نشان می‌دهد که بازیکن ضرر می‌کند یا استقلال و تاریخ نشان داده که باشگاه ضرر نمی‌کند.»



وی در ارتباط با اینکه آیا باشگاه اسپانسر دومی جذب کرد یا خیر اظهار داشت: فعلا خبری از اسپانسر دوم نیست و با همان اسپانسر اصلی کار را جلو می بریم.