دماسنج بورس دوباره سقوط کرد

به گزارشافکارنیوز،شاخص کل ۲۰۱ واحد افت کرد و به رقم ۷۱ هزار و ۹۶۰ واحد رسید.

همچنین در جریان معاملات امروز ایران خودرو با بیش از ۳.۵ واحد، سایپا با بیش از ۳.۵ واحد، سهام ذوب آهن اصفهان با بیش از ۲.۵ واحد، شرکت پتروشیمی خراسان با بیش از ۲.۵ واحد، س. نفت و گاز پتروشیمی تأمین با بیش از ۲.۵ واحد، پتروشیمی جم با بیش از ۱.۵ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر روند معاملات امروز داشتند.

علاوه بر این شرکت آهن و فولاد ارفع با بیش از ۳.۵ واحد، سرمایه گذاری مسکن تهران با بیش از ۳ واحد، پالایش نفت بندرعباس با بیش از ۳ واحد، پالایش نفت لاوان با بیش از ۲ واحد، بانک صادرات ایران با بیش از ۲ واحد، بانک دی با بیش از ۱ واحد، بانک ملت با ۰.۸۶ واحد، گروه مپنا با ۰.۵۲ واحد بیشترین تأثیر منفی را بر روند معاملات امروز داشتند.

شایان ذکر است، شاخص صنعت با تغییر منفی ۱۷۵ واحدی به رقم ۶۰ هزار و ۴۳۲ واحد، شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر با تغییر منفی ۸ واحدی به رقم ۳ هزار و ۳۲ واحد، شاخص آزاد شناور با تغییر ۴۸ واحدی به رقم ۸۲ هزار و ۱۸۶ واحد و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ با تغییر منفی ۶ واحدی به رقم ۳ هزار و ۴۰۰ واحد رسید.

در پایان شاخص بازار اول با روند نزولی منفی ۶۵ واحدی به رقم ۵۳ هزار و ۴۹۷ واحد و شاخص بازار دوم با روند نزولی ۹۳۹ واحدی به رقم ۱۳۸ هزار و ۵۷۲ واحد رسید.