دستگیری اراذل و اوباش جنوب شهر

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ علیرضا محرابی با اشاره به دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش سطح سه در محدوده میدان خراسان اظهارداشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان حداد عادل واقع در میدان خراسان، مرتکب اعمال مجرمانه ای از قبیل شرارت‌، درگیری، مزاحمت برای نوامیس و همچنین جعل اسناد دولتی و محرمانه شده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در ادامه افزود: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت پس از انجام تحقیقات محلی و بررسی‌های تخصصی اطلاع یافتند که گزارشات و اخبار واصله از جرایم ارتکابی این افراد صحت دارد. لذا ضمن هماهنگی با بازپرس دادسرای ناحیه ۱۲ تهران، دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ‌ عوامل پایگاه ششم طی عملیاتی با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه ۱۲ تهران، به محدوده اعلام شده اعزام شدند و پس از شناسایی دو نفر از اراذل و اوباش به نام «عارف» و «منصور»، آنها را دستگیر کردند.

محرابی در پایان با اشاره به کشفیات به دست آمده از منزل متهمان گفت: ماموران در بازرسی از منزل این اوباش، تعداد زیادی اوراق مجعول و ممهور به مهر مقامات قضایی (شعبات مختلف دادسراها) و تعدادی مهر مربوط به دفاتر ثبت اسناد رسمی و املاک را کشف کردند که متهمان به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.