به گزارش افکارنیوز، لوئیز فیلیپه اسکولاری فاش کرد که نیمار پس از مصدومیت مقابل کلمبیا به مارسلو گفته بود «نمی‌توانم پاهایم را احساس کنم.»

مهاجم تأثیر گذار برزیل پس از شکستگی در مهره کمرش به دلیل خطای خوان زونیگا، ادامه رقابت‌های جام‌جهانی را از دست داد. اسکولاری اضطراب بازیکن بارسلونا را پس از مصدومیت در جریان پیروزی ۲ بر یک برزیل مقابل کلمبیا فاش کرد.

اسکولاری در این باره اعلام کرد که نیمار به مارسلو گفته «نمی‌توانم پاهایم را احساس کنم.»

وی اضافه کرد: مارسلو ترسیده بود و پزشک تیم را صدا زد. دیدن تصویر نیمار که به وسیله برانکارد وارد هلیکوپتر می‌شد و گریه می‌کرد، شوک بزرگی بود. نیمار مبنای تیم ما و یکی از بازیکنان اصلی ما بود زیرا او بازیکنی است که در هر تیمی که باشد، تفاوت ایجاد می‌کند. ما در شرایطی هستیم که چیزی را از دست دادیم که نمی‌خواستیم. به خصوص که بازی نیمه‌نهایی و فینال را در پیش داریم.

برزیل بامداد چهارشنبه در دیدار نیمه‌نهایی بدون سنگ شانسش مقابل آلمان بازی خواهد کرد اما اسکولاری امیدوار است که این بازیکن ۲۲ ساله در استادیوم مینیرو حاضر شود.

اسکولاری افزود: اگر نیمار بتواند از روی نیمکت یا روی سکوها در کنار ما خواهد بود. ما این تقاضا را مطرح کردهایم. همه چیز به شرایط او در روزهای آینده بستگی دارد. من با توجه به تمایل وی مطمئنم که او در این مسابقه حاضر خواهد شد.