به گزارش افکارنیوز، ‌ مهدی تاج در برنامه ورزش ایران شبکه جام جم در مورد برنامه‌های لیگ برتر چهاردهم گفت: ‌ اکثر مسابقات در نیم‌فصل اول در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود اما در نیم‌فصل دوم به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا مسابقات در روزهای دیگر هفته هم برگزار خواهد شد.

تاج در مورد بحثمنشور اخلاقی در لیگ گفت: دیگر منشور اخلاقی در لیگ نداریم و بحثکمیته اخلاق در فدراسیون فوتبال است که قانونمند است و سیستم دارد. در مورد رعایت ظواهر اسلامی و مقید بودن به مسائل شرعی همه آن را رعایت خواهند کرد اما منشور اخلاقی وجود ندارد.

رئیس سازمان لیگ در مورد بلیت‌فروشی مسابقات گفت: تلاشمان این است که در تمام ورزشگاه‌ها بلیت‌ فروشی به صورت الکترونیک انجام شود اما در حال حاضر بلیت‌فروشی الکترونیکی در ورزشگاه آزادی به طور کامل می‌تواند انجام شود.

تاج در مورد جام ملت‌های آسیا و همچنین ماندن یا رفتن کی‌روش گفت: جام ملت‌های آسیا با توجه به اینکه انتخابی مقدماتی جام جهانی هم است اهمیت دوچندانی دارد و این مسابقات در نیم‌فصل ما برگزار می‌شود ما برنامه‌های فیفادی و مسابقات جام ملت‌های آسیا را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: به عقیده من ماندن کی‌روش خوب است زیرا او فوتبال ما را می‌شناسد و زمان کمی تا جام ملت‌های آسیا داریم و با او دعواها و آشتی‌هایمان را کرده ایم و به خلق و خوی هم آشنا هستیم ضمن اینکه تا آغاز جام ملت‌های آسیا هم زمان زیادی در اختیار نداریم. او بهترین گزینه خارجی برای تیم ملی است البته باید بداند که مستخدم ماست و در استخدام ما قرار دارد. مربیان ایرانی هم زحمات زیادی می‌کشند و بازیکنان ما را در لیگ برای تیم ملی آماده می‌کنند.

تاج در مورد اینکه قرارداد کیروش با فدراسیون فوتبال چند هزار یورو است، گفت: این قرارداد اصلاًبه یورو نیست و به دلار است.