پرسپولیس دنبال بازیکن استثنایی است

به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلی درباره شرایط اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه اظهار کرد: بازیکنان تمرینات پرفشاری را صبح و بعدازظهر پشت سر می‌گذارند و این باور وجود دارد که برای در پیش داشتن یک فصل خوب باید این روزهای سخت پشت سر گذاشته شود. به همین دلیل بازیکنان با انگیزه زیادی کار می‌کنند. حضور همزمان در سه جام شوخی بردار نیست. اردوی شادی داریم و شوخی می‌کنیم اما با کار مهمی که داریم، شوخی نداریم.

وی درباره آخرین وضعیت سید جلال حسینی و مهرداد پولادی ادامه داد: کارها در تهران انجام می‌شود. آقای رحیمی پیگیر هستند، هدف باشگاه و تیم این بود و هست که بتوانیم بازیکنانن را حفظ کنیم. در این ارتباط هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم. البته مسلم است که پرسپولیس متوقف نمی‌شود.

سرپرست سرخپوشان درباره بازیکن برزیلی که در تمرینات تیم حاضر شده است، خاطرنشان کرد: ما دنبال بازیکنی هستم که به تیم کمک کند. ایرانی و خارجی ندارد. البته وقتی دنبال بازیکن خارجی می‌رویم، بازیکنی می‌خواهیم که خاص و استثنایی باشد. باید خیلی خوب باشد وگرنه بازیکنان خودمان در همه پست‌ها کارایی بالایی دارند. این بازیکن برزیلی در حال ارزیابی شدن توسط علی دایی است و احتمالا در بازی امروز محک می‌خورد تا ببینیم در چه سطحی است.

پنجعلی درباره فینال جام جهانی هم به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: دوست داشتم آرژانتین پیروز بازی باشد. فوتبال خلاقانه را دوست دارم و فوتبال ماشینی را دوست ندارم. آرژانتین با احساس بازی می‌کند.

وی درباره اینکه آیا آن همه حرکات تاکتیکی و بازی هوشمندانه را خلاقانه نمیداند، گفت: آلمان هم که گل زد، روی خلاقیت بود. حتی یک شوت ساده هم میتواند خلاقانه باشد. این بستگی به بازیکن دارد ولی به طور کلی من فوتبال تیمهایی مثل آرژانتین را دوست دارم، چون در آن یک حس خاصی وجود دارد.