واکنش یک استقلالی به زمان برگزاری دربی

به گزارش افکارنیوز، پرویز مظلومی پس از پایان مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این مراسم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: جا دارد از سازمان لیگ به خاطر برگزاری این قرعه‌کشی زیبا و درخور شان فوتبال‌مان تشکر کنم. ما از قرعه کشی آماتور که با لیوان پلاستیکی و چیدمان مشخص تیم‌ها برگزار می‌شد، خارج شده‌ایم.

وی درباره برگزاری دربی در هفته پایانی نیم فصل و لیگ تصریح کرد: به نظرم برگزاری این بازی در هفته پانزدهم و هفته پایانی قشنگ است، انشاالله شرایط جوری باید که این بازی فینال گونه و زیبا شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تمدید قرارداد کی‌روش هم تاکید کرد: شرایط نباید به نحوی باشد که فدراسیون عجولانه تصمیم بگیرد. کی‌روش مربی خوبی است ولی نباید این طور باشد که به هر خواسته‌اش تن بدهیم!

مظلومی همچنین گفت: او جزو ۸ مربی برتر جهان است و در این موضوع شکی نیست ولی امیدوارم ایشان هم با یک مقدار تعامل کوتاه بیاید و در ایران بماند چرا که جام ملتها نزدیک و حضور در جام ملتها محک و آزمایش خوبی است. باید اجازه بدهیم فدراسیون در آرامش تصمیم بگیرد زیرا در این مدت درباره تمدید قرارداد کیروش خیلی جوسازی شد.