فرصت‌محدود نکونام برای انتخاب تیم‌فصل بعد

به گزارش افکارنیوز، جواد نکونام به امید آنکه بتواند بار دیگر پیراهن استقلال را پس از جام جهانی به تن کند، ترجیح داد در زمان استراحت خود، با هیچ باشگاهی مذاکره نکند اما سرانجام پس از اعلام رسمی افشارزاده مدیرعامل استقلال مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی او را نمی خواهد، نکونام به این نتیجه رسید که باید به پیشنهادهای دیگر چراغ سبز نشان دهد.



تراکتورسازی، سایپا و راه آهن سه تیمی هستند که در حال حاضر جواد نکونام را می خواهند. تراکتورسازی فصل گذشته هم قصد داشت نکونام را به خدمت بگیرد اما این بازیکن می خواست در استقلال بماند، به همین دلیل به پیشنهاد آنها پاسخ منفی داد.



تبریزی ها در حال حاضر هم خواهان جذب نکونام هستند اما این بازیکن همچنان برای انتخاب یک تیم لیگ برتر دو دل است چرا که ترجیح می دهد، در ایران تنها برای استقلال بازی کند. دو تیم تهرانی راه آهن و سایپا هم به جذب او علاقمند هستند.



در شرایطی که نکونام نتوانسته در استقلال بازی کند، او ترجیح می دهد راهی خارج از ایران شود. نکونام در حال حاضر با دو پیشنهاد خارجی از سوی اوساسونا اسپانیا و یک باشگاه قطری روبروست.



کاپیتان تیم ملی ۶ سال برای اوساسونا بازی کرد و دو فصل به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد. این باشگاه تمایل دارد تا نکونام را دوباره به خدمت بگیرد.



همچنین باشگاه قطری هم در تلاش است تا کاپیتان تیم ملی را جذب کند؛ درست مثل الکویت که برای تمدید قرارداد رقمی مناسب به او پیشنهاد داده است.



اما نکونام در این باره گفته است: «مجبور شدم از استقلال جدا شوم و به الکویت بروم. از روی اجبار این کار را کردم، ولی دیگر علاقه ای ندارم به لیگ کویت بازگردم.»



نکونام فعلا تصمیم نهایی خود را نگرفته است. او فرصت زیادی برای فکر کردن ندارد...