محدودیت ترافیکی در چالوس، هراز و فیروزکوه

به گزارش افکارنیوز، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی که از روز چهارشنبه(۲۵ تیرماه) آغاز شده تا روز شنبه(۲۸ تیرماه) در محورهای مواصلاتی کشور اعمال خواهد شد.

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۸ تیرماه در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین - رشت، تهران - سمنان - مشهد، و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۲۷ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴ روز جمعه(۲۷ تیرماه) با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز شنبه ۲۸ تیرماه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

محور هراز

تردد تمام تریلرها ازاین محور کماکان ممنوع است.

تردد تمام کامیونها و کامیونت ها بجز حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه مورخ، ۲۷ و ۲۸ تیرماه از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز شنبه ۲۸ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.

محور فیروز کوه

تردد تمام تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه(۲۷ و ۲۸ تیرماه) از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری می شود.

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار می باشند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون، کامیونت و تریلر اعمال می گردد، مجاز به تردد نمی باشند.

ضمناً مركزاطلاعات وكنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای كشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان كشور مان است.