شایعه شناسنامه دوم بابک زنجانی / مجلسی ها: بی خبریم!
گروه اقتصادی -

بابک زنجانی هنوز در زندان به سر می برد. ابعاد زیادی از پرونده وی هنوز مخفی باقی مانده و افشا نشده است. می گویند برای بازگرداندن پول ها همکاری نمی کند. با این وجود هر روز اخبار و شنیده های جدیدی منتشر می شود.

به گزارشافکارنیوز؛تازه ترین شنیده ها حاکی از آن است که شناسنامه دومی از زنجانی پیدا شده است. نام وی در این شناسنامه «محمدبابک روغنی زنجانی» است. به تازگی اخباری شایع شده مبنی بر اینکه شناسنامه دیگری از زنجانی پیدا شده است. در صورت صحت این خبر پرونده زنجانی وارد مراحل جدید و پیچیده تری خواهد شد.

در عین حال اعضای کمیته پیگیری پرونده وی در مجلس از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند و هیچ شرکتی با نام و مشخصات این شناسنامه در روزنامه رسمی ثبت نشده است.

امیرعباس سلطانی نمایندهٔ مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس می گوید که از موضوع شناسنامه دوم بابک زنجانی بی خبر است: «من از چنین چیزی خبر ندارم و تا به حال این موضوع را نشنیده ام.»

عزت الله یوسفیان ملا،عضو دائم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و مبارزه با مفاسد اقتصادی و نماینده مردم آمل و لاریجان نیز می گوید: من اطلاعی ندارم و تا به حال چیزی راجع به شناسنامه دوم بابک زنجانی نشنیده ام.