بازیکنی که استقلال بدون پول خرید

به گزارش افکارنیوز، مهرزاد خلیلیان در خصوص علت جدایی یعقوب کریمی از تیم سپاهان اظهار داشت: «کریمی از بازیکنان خوب ما بود و به خاطر علاقه ای که به استقلال داشت و همچنین خالی شدن یک سهمیه از سهمیه بزرگسالان و همین طور برای کاهش هزینه هایمان با پیوستن او به تیم مورد علاقه اش موافقت کردیم.»



خلیلیان اضافه کرد: «در این میان باشگاه سپاهان انعطاف زیادی به خرج داد و در تعاملی که با باشگاه استقلال داشتیم هیچ پولی به خاطر این جابه جایی بین دو باشگاه رد و بدل نشد. یعقوب کریمی جزو بازیکنان شایسته سپاهان بود که سال گذشته در بازی های تدارکاتی تیم ملی گل های خوبی به ثمر رساند اما بنا بر دلایلی که کی روش تشخیص داد وی را به جام جهانی نبرد. کریمی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و برایش در تیم استقلال آرزوی موفقیت می کنیم.»



وی در ارتباط با نامه ای که قرار است باشگاه سپاهان برای باشگاه استقلال ارسال کند تا قرارداد یعقوب کریمی رسمیت پیدا کند، بیان داشت: «مشکلی در این ارتباط نیست و امروز این موضوع را بررسی می کنم.»



مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به سخنان بهرام افشارزاده در همین ارتباط که گفته بود مطمئن است نامه کریمی به سرعت از اصفهان به تهران ارسال می شود عنوان کرد: «بهرام افشارزاده معلم اخلاق من و بسیاری از مدیران ورزشی است. او صاحب سبک و سیاق مدیریتی خاص خودش است که همواره در ورزش اسباب امیدواری کشور را فراهم آورده بود. افشارزاده حق استادی بر گردن ورزش ایران و حتی ورزش آسیا دارد. این مهم از دید هیچ کس پنهان نیست. باشگاه سپاهان امیدوار است بتواند در فصل پیش رو با باشگاه استقلال نهایت تعامل را داشته باشد.»



خلیلیان در خصوص تمدید قرارداد محرم نویدکیا با باشگاه سپاهان گفت: «همانطور که به همه طرفداران خوب سپاهان و همه اصفهانی ها وعده داده بودیم محرم نویدکیا به رغم وجود پاره ای مصدومیت ها و مشکلات در آخرین لحظات قراردادش را با سپاهان تمدید کرد.»



وی افزود: «محرم نویدکیا بخشی از شناسنامه باشگاه سپاهان است که سنوات زیادی در سپاهان دارد و همواره با تلاش و از خودگذشتگی اش باعثغرور و افتخار این تیم شده است.»



مدیرعامل سپاهان در این ارتباط که چه مشکلی بین نویدکیا و باشگاه سپاهان وجود داشت یادآور شد: «ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم و به هر حال این رسانه ها و سایت ها بودند که در این مدت با انتشار نقل قول هایی از طرفین به نوعی اجازه نمی دادند که روال عادی کار ما به جلو برود. عده ای هستند که از در اوج بودن سپاهان احساس خوبی ندارند و می خواهند به نوعی با این قبیل اقدامات تیم بزرگ سپاهان را به حاشیه ببرند.»



خلیلیان در پاسخ به این سوال ها که مگر خود شما نگفته بودید مشکلاتی بین سپاهان و نویدکیا وجود دارد که درون خانوادگی است توضیح داد: «بله، در این حدش را قبول دارم. به هر حال در یک باشگاه حرفه ای همه مسائل به شکل حرفه ای عنوان می شود. شما در یک خانواده هم نمی توانید مشکلی بین اعضا نبینید. این درست مانند برخورد استکان و نعلبکی به یکدیگر است که خواه ناخواه از خودش صدا تولید می کند اما واقعیت امر این است که مجموعه سپاهان به عنوان خانواده ای متحد و همسو در جهت موفقیت این باشگاه هرگز مشکلاتی بزرگ با یکدیگر نخواهند داشت. رفاقت، عشق و علاقه ای که محرم به شهرش و سپاهان و بالعکس هواداران به محرم دارند سبب می شود تا همه این مشکلات ریز و درشت برابر باشگاه بزرگ سپاهان خرد و کوچک به چشم بیاید.»



وی درباره آخرین وضعیت محرم نویدکیا گفت: قرارداد وی شب گذشته و در آخرین ساعت ها تمدید شد و او از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.