تیموریان را مثل پسرم دوست دارم

به گزارش افکارنیوز، بهرام افشارزاده در خصوص بازی استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: «خوشبختانه بازیکنان استقلال عملکرد بسیار خوبی مقابل ملوان داشتند و در نهایت موفق شدند این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و راهی دیدار فینال شوند. به نظرم عملکرد بازیکنان در اولین بازی عالی بود و آنها علیرغم آنکه بازی تدارکاتی کمی داشتند از هماهنگی بسیار خوبی برخوردار بودند.»



وی افزود: «نقطه عطف بازی استقلال و ملوان حضور جوانان بود. خوشبختانه امسال تیم استقلال ۴ سال جوانتر شده و بازیکنان جوان خوبی به تیم تزریق شده اند. ما برای تیم های پایه نیز برنامه گسترده ای در نظر گرفته ایم و در نظر داریم راهکارهایی را ارائه کنیم که طی چند سال آینده تمام نیازهای خود را از تیم های جوانان و امید تامین کنیم.»



مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به رضایت امیر قلعه نویی از عملکرد آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات عنوان داشت: «خودم هم اعتقاد دارم عملکرد استقلال در نقل و انتقالات خوب بود و باشگاه بازیکنانی را که مد نظر کادر فنی بودند، جذب کرد. البته این موفقیت حاصل کار گروهی است و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی راهنمایی های خوبی را به مسئولان استقلال ارائه کرد.»



افشارزاده ادامه داد: «احساس می کنم فضای امروز استقلال به مراتب بهتر از گذشته شده و تمام همکاران با آرامش و تلاش بسیار در خدمت کادر فنی و بازیکنان هستند.»



وی خاطرنشان کرد: «از نظر مالی نیز شرایط استقلال نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر شده که این نیز به نظرم حاصل تلاش خالصانه اعضای هیات مدیره و تمام افراد اجرایی باشگاه استقلال تهران است.»



مدیرعامل استقلال در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به موضوع تمدید قرارداد تیموریان و رقم ۲ میلیاردی که باشگاه استقلال به این بازیکن پرداخت کرده، بیان داشت: من، تیموریان را مثل پسرم دوست دارم. او امسال در تمدید قرارداد با استقلال فداکاری به خرج داد و حاضر شد با رقمی کمتر از قرارداد سال گذشته اش در جمع آبی پوشان ماندنی شود.