به گزارش افکارنیوز، رسول خوروش درباره نامه نایب رییس فدراسیون فوتبال به تاج و درخواستش برای برخورد با سپاهان به دلیل در اختیار ندادن علی کریمی به تیم ملی امید خاطرنشان کرد: کریمی بازیکن ثابت ما در تیم است و ما برای بازی بسیار مهم مقابل فنرباغچه به این بازیکن نیاز داریم.

او درباره صحبت‌های آیت‌اللهی و اعتراض به کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: ما در بازی مقابل فنرباغچه ترکیب ثابت خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر پیدا می‌کنیم. چگونه می‌توانند انتظار داشته باشند که بازیکن ثابت سپاهان را که باید در رقابت‌های لیگ برتر ثابت بازی کند، برای برگزاری دو دیدار دوستانه در اختیار تیم امید قرار دهیم.

خوروش اضافه کرد: قضاوت در این زمینه را به عهده مردم می‌گذاریم. ما همواره اعلام کرده‌ایم در روزهای رسمی فیفا بازیکنان خود را در اختیار تیم‌های ملی قرار می‌دهیم.

خوروش همچنین در پاسخ به صحبت‌های مطرح شده از سوی آیت‌اللهی در مورد اینکه سپاهان در رده بزرگسالان نیز همکاری لازم را با تیم ملی نداشته است، گفت: چگونه انتظار دارند تیم سپاهان که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رقابت‌های حساسی را برگزار می‌کرد، ۶ بازیکن خود را به اردوی بدنسازی تیم ملی می‌فرستاد؟

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: ما در زمانهای رسمی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار میدهیم و در مورد این مطلب کاملا تابع قوانین هستیم. باز هم قضاوت را به عهده مردم میگذاریم.