مجبور شدم برای استقلال بازی کنم

به گزارش افکارنیوز، جواد نکونام در مراسم معارفه خود در باشگاه اوساسونا عنوان کرد: «از اینکه دوباره در اوساسونا هستم بسیار خوشحالم. هواداران اوساسونا همیشه در قلب من هستند. بازگشت به اوساسونا بسیار خوشحال کننده است.»



وی ادامه داد: «دو سال پیش هم می خواستم با اوساسونا تمدید کنم ولی این اتفاق نیفتاد. آرچانکو، مدیر سابق باشگاه اوساسونا باعثشد من از این تیم جدا شوم. او به من اجازه نداد در اوساسونا بمانم و من هم مجبور شدم به ایران برگردم و برای استقلال بازی کنم. حضور در اوساسونا برایم یک افتخار بزرگ است چون در این تیم احساس آرامش دارم.»



نکونام تاکید کرد: «من اهل ایران هستم ولی روزهای خوبی در اوساسونا داشتم. من فکر می کنم نکونام یعنی پامپلونا. من به خاطر پول بازی نمی کنم، در اوساسونا شادترم و اوساسونا مهمترین تیم برای من است.»



وی درباره آخرین بازی اوساسونا در بازی مقابل رئال بتیس که به سقوط این تیم به دسته یک انجامید گفت: «من ۱۰ دقیقه پایانی بازی را دیدم و از این بابت خیلی متاسف شدم. هم من و هم خانواده ام از این بابت ناراحت شدیم. این نتیجه به شدت دردآور بود. دردآورتر این بود که من در اوساسونا نبودم و نمی توانستم کمکی کنم. با این وجود در فصل جدید می خواهیم به لیگ دسته اول صعود کنیم. اگر چه می دانیم این کار بسیار دشوار است اما همه تلاشمان را می کنیم که به لالیگای یک برگردیم و به طور حتم انگیزه زیادی برای این موضوع داریم.»



نکونام درباره بازگشتش به اوساسونا افزود: «خوشحالم. خیلی خوشحالم. خوشحال تر از زمان قبلی که به این تیم آمدم. حالا ۳۴ سال سن دارم و دوست دارم تجاربم را در اختیار جوانترها بگذارم. من به عنوان کاپیتان تیم ایران چنین تجربه ای را دارم و می دانم با بازیکنان جوان می توان هر دقیقه و هر بازی مبارزه کرد.»



وی در پایان به هواداران اوساسونا اطمینان داده که با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.