به گزارشافکارنیوز،پلیس کرج در پی دریافت گزارش‌های مختلفی مبنی بر این‌که تعدادی ولگرد افیونی با به پا کردن چادری در باغی آنجا را به پاتوقی تبدیل کرده‌اند بررسی‌های ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

در پی تشکیل تیم عملیاتی و انجام اقدام‌های اطلاعاتی، مشخص شد سرکرده این باند دختری معروف به «ناتاشا» است که با همکاری یک دختر و پنج پسر دیگر که همگی ۲۲ تا ۲۵ ساله هستند دست به سرقت می‌زنند.

با دستگیری این دزدان بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد همه اعضای باند اعتیاد به شیشه داشته و سرکرده این باند نیز تا به حال بیش از هشت بار در رابطه با سرقت دستگیر شده است و عجیب این‌که همه ادعا کردند از سوی ناتاشا فریب خورده‌اند.

ردیابی باند دزدان خودرو

مأموران کلانتری ۴۳ کیانمهر روز ۹ مرداد ماه سال جاری موفق به دستگیری باند دزدان خودرو شدند.

سرهنگ «سید حسین سید حقیقی» رئیس پلیس کرج در این خصوص گفت: در پی گشتزنی نامحسوس، مأموران کلانتری ۴۳ کیانمهر به مردی مرموز مشکوک شده که پس‌از بازجویی با توجه به تناقض‌گویی تحت بازرسی بدنی قرار گرفت و از وی یک کارت پراید و بیمه‌نامه به دست آمد که سابقه‌اش نشان می‌داد در تهران سرقت شده است.

سرهنگ سیدحقیقی افزود: در بازجویی‌های فنی توسط مأموران، اطلاعات مفیدی در خصوص همدستان وی و مخفیگاه آن‌ها به‌دست آمد و با حمله به پاتوق‌شان همگی دستگیر شدند.

سرهنگ سیدحقیقی در بیان چگونگی فعالیت این باند سرقت گفت: دزدان در منطقههای شلوغ تهران اقدام به سرقت خودرو میکردند و تنها به سراغ پرایدها رفته و پس از سرقت، خودروها را به محلهای مناسب برده و شروع به اوراق کردن آنها میکردند.