اطرافیان قلعه‌نویی چیزی جز مزاحمت ندارند

به گزارش افکارنیوز، غلامحسین فرزامی درباره حاشیه های ایجاد شده اطراف تیم استقلال و مصاحبه های بازیکنان سابق این تیم علیه امیر قلعه نویی گفت: «تمام این مشکلات پایه اش به دروغ بر می گردد، وقتی مربی دروغ می گوید بازیکن هم دروغگو می شود. مدیر عامل دروغ می گوید، مربی از روی او تقلید می کند، وزیر دروغ بگوید مدیران دروغگو می شوند. این سیستم از ریشه مشکل دارد و الان کار به جایی رسیده که خودش را کامل نشان می دهد.»



* افجه ای کی هست که کنار استقلال می چرخد؟

وی ادامه داد: «پول کم کم دارد همه چیز از حرمت ها گرفته تا مسائل فنی را فدای خودش می کند، الان می بینم که کنار تیم ها برخی حضور دارند که اصلا شناسنامه فوتبالی آنها مشخص نیست. مهدی رحمتی دیروز حرف خوبی زد، امثال این افجه ای کی هستند که الان کنار استقلال می چرخند اما پیشکسوت هایی که علم دارند و کارشان را بلند هستند بیرون ماندند. اینهایی که الان هستند را داخل چرخ گوشت بریزی یک دیپلمه در نمی آید.»



* افشارزاده توان مهار حاشیه ها را ندارد، برود

پیشکسوت استقلال در ادامه با انتقاد از افشارزاده گفت: «آقای افشارزاده دوست قدیمی من است و سال ها با هم کار می کردیم اما روی این موضوع نتوانسته مدیریت خوبی داشته باشد. وقتی مدیر نتوانست موضوع را همان اول حل کند شروع می کند به جوانه زدن و یکی یکی بازیکن هایی که از تیم رفته اند شروع می کنند به مصاحبه هایی که از اتفاق های قبلی بگویند. اگر مدیریت قوی باشد سریع برخورد می کند نه اینکه مثل مدیرهای قبلی بسازد و دم نزند. آقای افشارزاده یا باید این مسئله را حل کند و نقطه اوج را خاموش کند با اینکه وقتی توانایی ندارد استعفا دهد. این ماجرا مثل زخمی است که چرک کرده و الان با دهن باز کردن به بدن سرایت کرده و کم کم همه جا را پر می کند.»



* برخی خارج از فوتبال برای فوتبالی ها تصمیم می گیرند

وی افزود: «می بینیم که ایمان موسوی می آید می گوید فلان آدم گفته پول بده و بازی کن، اینکه این مسائل در فوتبال ایران وجود دارد و برخی خارج از مجموعه برای بازی کردن خط می دهند نه برای استقلال بلکه برای خیلی تیم ها وجود دارد و متاسفانه مدیرها نمی توانند موضوع را جمع و جور کنند. حالا جالب است که پیشکسوت هایی هم که حضور دارند کاری نمی کنند یا اجازه ندارند دخالت کنند.»



* در قضیه نکونام و قلعه نویی دروغگو معرفی شود!

فرزامی درباره کشیده شدن موضوع قلعه نویی و نکونام به دادگاه اینگونه اظهارنظر کرد: «این بار به جای گل و شیرینی به دادگاه بروند تا مشخص شود که چه کسی راست می گوید و مردم کامل بفهمند که در استقلال چه می گذرد. این موضوع باید درست و حسابی حل شود و دروغ گو معرفی شود. مبلغ بدهی استقلال بالاست و این درست نیست که یکی یکی صداها در بیاید. البته برخی مثل پرویز مظلومی حجب و حیا دارند و به خاطر استقلال حرفی نمی زنند اما بعضی ها اینطور نیستند.»



* هیات مدیره باید حلال مشکلات باشد

عضو اسبق هیات مدیره استقلال با انتقاد از منصور پورحیدری گفت: «آقای پورحیدری بزرگ این تیم است اما چرا به این مسئله ورود نکرده است؟ قول می دهم اگر منصور پورحیدری یا مسعود معینی وارد می شدند این موضوع حل شده بود. اعضا هیات مدیره باید حلال مشکلات باشند نه اینکه فقط پول خرج کنند.»



* اطرافیان قلعه نویی چیزی جز مزاحمت ندارند

فرزامی در ادامه به دستیاران قلعه نویی اشاره کرد و افزود: «یکی دو شب پیش جایی بودیم و حساب کردیم دیدیم نزدیک به ۱۱ نفر اطراف استقلال به عنوان های مختلف حضور دارند، این تعداد به چه دردی می خورند و چه سودی برای تیم دارند؟ بعد سر تمرین می بینی که همه کنار زمین نشسته اند و کاری با کسی ندارند، اگر به اینها نیاز نیست چرا به استقلال آمده اند و پول برای آنها خرج شده است. اینها غیر از مزاحمت هیچ چیز ندارند و تنها کاری که می کنند این است که تا بازیکن اعتراض می کند حرف روی حرف می آورند و به گوش مربی می رسانند.»



وی در ادامه درباره بحثورود برخی بازیکنان بدون نام و نشان به تیم ها گفت: «زمان پرویز مظلومی یک بازیکن آمد که خوب اشتباه بود اما وقتی می بینیم آقای مربی در کرمان یک حرکتی می کند و در تهران همان حرکت را تکرار می کند دیگر نباید آنرا به حساب اشتباه گذاشت و باید گفت که این رویه شده است.»



* مدیریت قوی علی دایی اجازه به حاشیه رفتن پرسپولیس را نمی دهد

پیشکسوت استقلال در ادامه به پرسپولیس اشاره کرد و افزود: «اطراف پرسپولیس هم این مسائل وجود دارد، علیرضا رحیمی خودش فوتبالی است و مدیر عامل بوده و می فهد که چه کار کند. البته وجود علی دایی و مدیریت قوی او به تیم هم خودش در جمع شدن این مسائل مفید است در ثانی پرسپولیس محمد پنجعلی و دکتر زادمهر را دارد که با کمک علی دایی اجازه ورود حاشیه را به تیم نمی دهند.»



* انتقاد از قانون من درآوردی احمدی نژاد!

فرزامی با انتقاد از مجلس گفت: روی حرف من با مجلسی هاست که با یک قانون من در آورری رئیس جمهور قبلی گفتند پیشکوست ها باید کم کم بازنشسته شوند و مدیر جدید وارد ورزش شود. آقایان مجلس بروید ورزش روز دنیا را ببنید تا متوجه شوید سن مدیریت ورزش در دنیا بالای ۶۰ سال است.