دایی اصرار زیادی برای جذب این بازیکن دارد

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا سیاسی درباره نشست دیشب هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: «در دو، سه هفته اخیر چند مسئله مالی و مشکلاتی درباره اسپانسر داشتیم که خوشبختانه حل شد و در جلسه روز گذشته بیشتر راجع به همین مسائل صحبت کردیم.»



او در پاسخ به این سؤال که تغییرات هیات مدیره باشگاه چگونه خواهد بود، گفت: «هیچ‌کس به اعضای هیات مدیره اضافه نخواهد شد و همین افراد فعلی باقی می‌مانند. با این تفاوت که برای فرد کردن تعداد اعضا رحیمی با حفظ سمت مدیرعاملی از هیات مدیره خارج می‌شود.»



سیاسی در ادامه گفت: «این موضوعی است که در همه جای دنیا وجود دارد. مدیرعامل می‌تواند از اعضای هیات مدیره نباشد و ما هم تصمیم گرفتیم با توجه به وضعیت کنونی رحیمی از میان اعضا خارج شود. با این حال او بالاترین مقام اجرایی باشگاه است و چه در داخل هیات مدیره باشد و چه خارج از آن، به باشگاه کمک می‌کند. ما خروج رحیمی از هیات مدیره را به وزارت ورزش اعلام خواهیم کرد.»



رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره این که برخی اعضای هیات مدیره در هفته‌های گذشته به نوعی مقابل رحیمی قرار گرفته بودند گفت: «همان‌طور که قبلا گفته بودم ما از این جهت مشکلی احساس نمی‌کنیم. همه اعضا نظر خاص خود را دارند و می‌توانند آن را بیان کنند. من که نمی‌توانم به یکی از اعضا بگویم چرا نظرت را گفتی؟»



سیاسی درباره آخرین وضعیت مذاکره با "اومانیا"، مدافع تیم ملی کاستاریکا برای پیوستن به پرسپولیس گفت: من در حاشیه جلسه از رحیمی در این رابطه سؤال کردم و او گفت که مشکلاتی در گرفتن ویزا وجود داشته و این بازیکن طی یکی دو روز آینده به ایران میآید. دایی هم اصرار زیادی برای جذب این بازیکن دارد اما تأکید دارد که قبل از امضای قرارداد با او در تمرینات عملکردش را ببیند و بعد همه چیز نهایی شود.