یک خبر بد برای پرسپولیسی‌ها

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا سیاسی در مورد جلسه روز گذشته هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در این دو سه هفته اخیر مقداری مشکلات مالی داشتیم و بحثپاس نشدن چک اسپانسر و هزینه‌های باشگاه بوده است که در مورد مدیریت آن صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه چک اسپانسر چه زمانی پاس می‌شود، عنوان کرد: چک اسپانسر ۵میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بوده که ۲میلیون آن پرداخت شده است. قرار است یک مقدار در اوایل ماه شهریور و مقداری هم در اواسط شهریور پرداخت شود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا جدایی علیرضا رحیمی از هیأت مدیره با حفظ سمت در مدیریت باشگاه اتفاق افتاد عنوان کرد: تا به الآن هنوز رحیمی عضو هیأت‌مدیره است از ما دائم سؤال شد که قرار است چه کسی به جای حمید استیلی به هیأت مدیره بیاید که ما اعلام کردیم کسی قرار نیست جای استیلی بیاید گفتند هیأت مدیره هشت نفر است که ما گفتیم شاید رحیمی با حفظ سمت در مدیریت باشگاه از هیأت مدیره جدا شود. این یکی از گزینه‌ها هست که هنوز قطعی نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد فردی به هیأت مدیره اضافه شود عنوان کرد: احتمال این اتفاق صفر درصد است. اسپانسر باشگاه یکی دو عضو در هیأت مدیره دارد و اگر آنها بخواهند اعضاء را کم و زیاد کنند مشکلی نیست و می‌توانند یکی از افرادی که به عنوان نماینده اسپانسر در هیأت‌مدیره حضور دارد از باشگاه برود و شخص جدید از سوی اسپانسر به جای او بیاید اما امکان اینکه به خاطر جدایی حمید استیلی قرار باشد فرد جدیدی به هیأت‌مدیره بیاید وجود ندارد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه هیأت‌مدیره باشگاه در مورد برطرف شدن مشکل سربازی حسین ماهینی صحبتی صورت گرفت، عنوان کرد: به هر حال طبق اساسنامه باشگاه و آئین‌نامه انضباطی و مسائل و قواعدی که وجود دارد با این مسئله برخورد می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مشکل سربازی ماهینی قطعی شده و او نمی‌تواند این فصل برای پرسپولیس به میدان برود، گفت: فکر می‌کنم این مسئله محرز شده است.

سیاسی در مورد صحبت‌های حمید استیلی در برنامه ۹۰ که اعلام کرده حمید سیاسی نه بلکه امیر سیاسی برادر او در باشگاه راه‌آهن قرار است حضور پیدا کند، عنوان کرد: هنوز نه امیر سیاسی و نه هیچ کسی به راه‌آهن نیامده و چیزی مشخص نیست.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به برطرف شدن مشکلات راهآهن دارد، گفت: نا امید شیطان است و امیدوارم این مسئله حل شود.