دشمنان استقلال دشمن قلعه‌نویی هستند

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال تمرینات آماده‌سازی خود را پیش از دیدار برابر استقلال صنعتی خوزستان امروز سه‌شنبه در زمین شماره دو آزادی برگزار کرد. در این تمرین که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال نیز حضور یافتند تا تمرینات را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

* بهرام افشارزاده مدیرعامل تیم استقلال پیش از امیر قلعه‌نویی در کنار زمین حضور یافت و با اعضای تیم خوش و بش کرد.

* پورحیدری، بزرگی و افجه‌ای سه عضو هیات مدیره این باشگاه به همراه نعلچگر، ملک احمدی و رضا رجبی از پیشکسوتان این باشگاه در کنار زمین شماره دو آزادی حضور یافتند و تمرینات را از نزدیک نظاره‌گر شدند.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان در گوشه ای جمع شدند تا قلعه نویی و افشارزاده برای آنها صحبت کنند. قلعه نویی خطاب به بازیکنان گفت: از افشارزاده و هیات مدیره استقلال تشکر می کنم که در کنار زمین حضور یافتند. حضور شما باعثدلگرمی ماست. افشارزاده قول داد که پاداش برد برابر راه‌آهن را امروز یا فردا پرداخت خواهد کرد. ما امسال کار سختی داریم. استقلال دشمنان زیادی دارد و همه آنها دشمنان قلعه‌نویی هستند. پس باید حواس ما ششدانگ جمع باشد تا دست کسی بهانه ندهیم.

* بهرام افشارزاده نیز در جمع بازیکنان گفت: از همه بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که زحمت می‌کشید تا تیم نتیجه بگیرد. من از جوان‌های تیم می‌خواهم که از تجربیات آندو، برهانی و خسرو حیدری که از بزرگان تیم هستند استفاده کنند تا موفقیت‌های بیشتری کسب شود. من در پست‌های زیادی حضور داشتم ولی شرایط استقلال فرق می‌کند. هر جا که می‌رویم مردم از ما درباره استقلال می‌پرسند و این نشان از اهمیت جایگاه استقلال دارد.

* هواداران تیم استقلال که حدود ۷۰ نفر بودند با تشویق افشارزاده به حمایت از وی پرداختند.

* مدیرعامل استقلال در گوشه‌ای از زمین دقایقی را با قلعه‌نویی به صحبت اختصاصی پرداخت. وی همچنین با آندرانیک تیموریان دقایقی به گفتگو پرداخت که پایان بخش صحبت‌هایشان خنده بلند طرفین بود.

* استقلالیها تمرین شادابی را برگزار کردند که قلعهنویی از نزدیک کار شاگردانش را زیر نظر گرفته بود.