فوتباليست معروفي كه چندي پيش به جرم توليد ماده مخدر شيشه دستگير و راهي زندان شد اين روزها حال و روز خوشي ندارد. به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي افكار به نقل از تهران امروز ماجراي علي اكبريان، مهاجم دهه 70 استقلال و پرسپوليس از اين قرار است كه ماه گذشته نيروي انتظامي موتور سيكلتي را توقيف ميكند و در بازجويي از فرد موتورسوار مشخص ميشود كه موتورسيكلت دزدي است. در ادامه باز جويي فرد مذكور مدعي ميشود موتور را از فردي به نام علي اكبريان كه سابقه بازي كردن دراستقلال و پرسپوليس را دارد خريده است.

ماموران نیروی انتظامی پس از ادعای این فرد به منزل این بازیکن معروف رفته و در تفتیش از منزل او مقدار زیادی ماده مخدر شیشه را کشف و ضبط می‌کنند. علی اکبریان برای اینکه سایر هم دستانش در تولید این مواد را لو ندهد ادعا می‌کند که تمام این مواد را خودش تولید کرده است، غافل از اینکه تولید و همراه داشتن بیش از ۳۰ گرم ماده مخدر شیشه حکم اعدام را دارد.
مهاجم سال‌های دور سرخابی به همین سادگی به اعدام محکوم می‌شود و اکنون پس از تحمل حدود یک‌ماه حبس در انتظار اجرای حکم به‌سر می‌برد. در همین قاب از گوشه و کنار خبر می‌رسد سرخابی‌های پایتخت برای کمک به علی اکبریان وخانواده‌اش دست به‌کار شده‌اند.
منصور پورحيدري كه در اواسط دهه 70 مربي اكبريان در استقلال بود از مامور كردن يكي از پيشكسوتان باشگاه استقلال براي نجات او خبر ميدهد: ما به رضا رجبي ماموريت دادهايم تا خانواده علي اكبريان را پيدا كند تا هر كمكي كه از دستمان بر ميآيد براي خانوادهاش انجام دهيم. درست است كه اين بازيكن كارهاي غيرقانوني انجام داده اما براي استقلال و پرسپوليس زحمت كشيده و وظيفه ماست كه در اين شرايط او را تنها نگذاريم. ما اميدواريم كه همه چيز ختم به خير شود.