دستگیری " احسان دزده " در حین زورگیری

به گزارشافکارنیوز،ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه بامداد روز گذشته واحد گشت یگان کلانتری ۱۷۱ در حال گشت زنی در موقعیت روستای پلائین بودند که خانمی به هویت " نسرین " به واحد گشت کلانتری مراجعه و به ماموران اظهارداشت: که چند نفر زورگیر در آلونک های دور افتاده پلائین پاتوق نموده و قصد زورگیری از مردم را دارند.

بلافاصله ماموران انتظامی با هماهنگی مرکز پیام به محل اعزام شدند که مشاهده شد سه نفر در محل حاضرند که با دیدن واحد گشت قصد متواری شدن از محل را داشتند و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح دو تیر هوایی یک مشقی و یکی جنگی شلیک نموده و کنترل وضعیت را بدست آوردند.

در ادامه پلیس هر سه نفر به نام های " احسان "، " حمید الله " و " منصور " را دستگیر نمود که مشخص شد متهم ردیف اول معروف به " احسان دزده " از سارقین به نام بوده و چندین سابقه سرقت و زورگیری در سنوات قبل را داشته است.

در ادامه در بازرسی از محل یک عدد بیسیم، یک عدد چاقو و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک کشف گردید و به نظر می‌رسید که تاکنون چندین مورد زورگیری و سرقت در پوشش مامور در روستاهای پلائین و مرتضی گرد و روستاهای اطراف انجام داه‌اند.

سرگرد محمدحسین هاشمی رییس کلانتری ۱۷۱مصطفی خمینی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از دستگیر به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.