ایراندوست: شرمنده هواداران شدیم

به گزارشافکارنیوز،نصرت ایراندوست پس از تساوی بدون گل تیم‌‌های ملوان و صبا اظهار داشت: مجددا روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک می‌گویم و جا دارد که درگذشت ناصر احمدپور و حسین معدنی را بار دیگر به خانواده آنها تسلیت بگویم. شاید این موضوع دیر باشد اما این فرصت را غنیمت می‌شمارم و بار دیگر به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گویم.

وی در مورد این دیدار خاطرنشان کرد: بازیکنان ما نهایت تلاش خود را انجام دادند، با توجه به اینکه بازی خانگی داشتیم به دنبال پیروزی در این بازی بودیم. بازیکنان هم تمام تلاش خود را انجام دادند و از آنها تشکر می‌کنم. از تیم حریف هم که بازی جوانمردانه‌ای انجام داد تشکر می‌کنم. هر دو تیم در توان خود بازی کردند اما قسمت این بود که تیمی به گل نرسد.

سرمربی ملوان یادآور شد: شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم برای بازی‌های آینده بتوانیم شادی را به خانه‌های دوستداران ملوان ببریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی‌های آینده جبران کنیم و بتوانیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

ایراندوست در خصوص اینکه چرا به بازیکن جوان و کم‌تجربه‌ای چون رضا اعتمادی، اعتماد کرد، گفت: فکر می‌کردم که با توجه به اینکه مهرداد اولادی ناآماده است، نتواند یک نیمه هم بازی کند. من در تست پیش از بازی هم نگران او بودم که نتوانند یک نیمه را به پایان برساند اما او به خوبی تمام تلاش خود را انجام داد. در کنار او محسن یوسفی هم همین شرایط را داشت، این دو بازیکن در آخرین لحظات نقل و انتقالات به ما اضافه شدند و زمان نیاز دارند که به آمادگی کامل برسند.

وی ادامه داد: یوسفی و اولادی تمام تلاش خود را انجام دادند اما من خستگی را در آنها دیدم که تصمیم گرفتیم آنها را تعویض کنیم آنها تمام تلاش خود را انجام دادند اما مجبور شدیم که از بازیکن دیگری استفاده کنیم. امیدوارم که اعتمادی هرچه زودتر بتواند خود را به تیم برساند و شرایط بهتری پیدا کند.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه داور پنالتی به سود تیمش نگرفته، گفت: متاسفانه من در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم اگر داور مسابقه در مورد من صحبت کند طبیعتا ناراحت می‌شوم به همین دلیل من هم نمی‌‌توانم در مورد قضاوت او صحبت کنم. قطعا کارشناسان در این مورد صحبت خواهند کرد اما من این کار را انجام نمی‌دهم.

ایراندوست در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش راضی است، تاکید کرد: ما انتظار بیشتری از بازیکنان داریم اما از عملکرد آنها در این دیدار راضی هستم. با توجه به اینکه هوای سنگینی در ورزشگاه وجود داشت اما بازیکنان خوب دویدند، ما که در بیرون از زمین بودیم با مشکل روبه‌رو شده بودیم چه برسد به بازیکنانی که در زمین می‌دویدند و فشار بازی و تماشاگران هم روی آنها بود، طبیعتا بازیکنان من هم از نتیجه راضی نیستند. توقع داریم که سرعت بازی را بالاتر ببریم تا بتوانیم به گل برسیم.

وی در مورد مصدومیت مازیار زارع خاطرنشان کرد: باید معاینات اولیه صورت بگیرد تا در مورد او بتوانیم تصمیم بگیریم. او اگر فردا دردش ادامه داشته باشد باید یکشنبه MRI از او بگیریم. امیدوارم که او مشکلی نداشته باشد.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه بازیکنانش در این دیدار کارت‌های زرد بی‌موردی دریافت کردند، عنوان کرد: من هم با این مسئله موافق هستم، برخی بازیکنان ما بی‌تجربگی کردند. فاصله بین گرفتن و نگرفتن کارت زردشان سر سوزن بود، خیلی راحت می‌توانستند کارت نگیرند. ما ۵۰ بازیکن نداریم که بتوانیم در بازی‌های مختلف از آنها استفاده کنیم.

ایراندوست در خصوص اینکه چرا مازیار زارع و سعید یوسفزاده و جلال رافخایی سر بازیکنان فریاد میزدند، گفت: همه بازیکنان حتی آنهایی که هم سن و سال این بازیکنان هم هستند از آنها حرف شنوی دارند و به آنها خیلی احترام میگذارند، خودم از مازیار زارع خواستم تا برای دویدن بازیکنان و تحریک آنها در زمین فعالیت داشته باشد به هر حال روشها فرق میکند. یک مربی به بازیکن کشیده میزند تا بازیکن را تحریک کند؛ مربی دیگر بازیکن را میبوسد. مطمئن باشید دل این بازیکنان با بچههاست و از خودشان مایه میگذارند تا تیم نتیجه بگیرد.