عزت‌الله انتظامی و خانواده‌ در دفتر سازمان ملل

به گزارش افکارنیوز، صبح امروز دوشنبه ۲۰ مردادماه عزت الله انتظامی به همراه پسرش مجید انتظامی آهنگساز و دیگر افراد خانواده‌شان با حضور مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و با مردم بی‌پناه غزه ابراز همدردی کرد.

انتظامی که صبح امروز به همراه خانواده اش وارد ساختمان سازمان ملل شده بود در بازگشت از این مقر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: حضور من در این مکان برای جلوگیری از کشتار مردم مظلوم غزه بوده است و به همراه خانواده ام تلاش کردیم همبستگی و انزجار خودمان را از این جنایات بی رحمانه اعلام کنیم.

وی ادامه داد: با حضورم در این مکان، پیام همراهی و همدلی مردم ایران با مردم غزه را به گوش جهانیان رساندیم و امیدوارم هر چه زودتر این جنایت ها تمام شود. در واقع امیدوارم در تمام دنیا این خونریزی ها به پایان برسد.

انتظامی درباره صحبت هایی که در ساختمان سازمان ملل انجام داده بود، یادآور شد: نمی توانم تمام صحبت هایی را که انجام شده برای شما بازگو کنم اما اصل مطلب این است که ما آمده ایم اینجا تا جلوی کشتار مردم غزه را بگیریم و امیدوارم بتوانیم کاری کنیم تا هر چه زودتر جنگ متوقف شود.

مجید انتظامی نیز درباره حضورش در این مکان عنوان کرد: زمانی که تمام دنیا در رفاه و آسایش به سر می برند کاملا ناجوانمردانه است که خاورمیانه درگیر این همه جنگ و خونریزی شود. با حضورم در مقر سازمان ملل همراه با خانواده ام می خواستم انزجار خودم را از این حملات وحشیانه نشان دهم. امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که این جنگ هر چه زودتر به پایان برسد.

همزمان با حضور انتظامی و خانواده اش در مقر سازمان ملل، جلوی این ساختمان نیز تظاهراتی با حضور اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و وکلای مرکز مشاورین قوه قضائیه برگزار شد که با حضور تعداد زیادی از دانش آموزان اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان همراه بود.

همچنین در پایان این اعتراضات، بیانیه ای نیز از طرف این دو اتحادیه امضا شد.

انتظامی پیش از این اعلام کرده بود: من صبح دوشنبه ساعت ۱۰ صبح به اتفاق همه افراد خانوادهام شامل مجید فرزند ارشدم، همسرش آذر و دو نوه ام سروش و گلنوش و تنها نتیجه ام پندار ۶ ساله در دفتر سازمان ملل حاضر خواهیم بود تا با هم فریاد اعتراض سر دهیم.