درگیری سرباز فراری با مامور پلیس

به گزارشافکارنیوز،در پی وقوع سرقت های خشن از مردم در محدوده خانی آباد تهران پرونده ای از شکایات مردم تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو قرار گرفت.

ماموران تحقیقات خود را نسبت به شناسایی عوامل ابن زورگیری ها شروع کردند تا اینکه ساعت ۹ صبح ۱۳ مرداد ماه ماموران حین گشت زنی در موقعیت نعمت آباد بودند که به سه پسر جوان که در حال پرسه زنی بودند، مشکوک شدند.

متهمان به محض مشاهده پلیس سریعا به داخل کوچه و خیابان های اطراف متواری شدند و سپس در حین تعقیب و گریز یکی از متهمان در داخل یک کوچه بن بست به آخر فرار خود رسید.

این پسر شرور که خود را در محاصره پلیس دید با در آوردن قمه اززیر لباسش به سمت ماموران حمله ور شد و قصد آسیب زدن به ماموران را داشت که ماموران برای حفظ جان خود اقدام به شلیک یک تیر هوایی کردند.

در ادامه این پسر شرور از حملات خود به سمت به ماموران دست بر نمی داشت و سرانجام در یک درگیری تن به تن که چند دقیقه به طول انجامید مغلوب مامور پلیس شد و پس از خلع سلاح تحت الحفظ به کلانتری برده شد.

سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم یاد شده چندین فقره سابقه حبس به جرم سرقت مسلحانه در سال ۱۳۹۰، سرقت در سال ۱۳۹۱ و فرار از خدمت سربازی در سال ۱۳۸۱ را در پرونده خود دارد.

تلاش ماموران برای دستگیری سایر همدستان پلیس ادامه دارد.