واکنش مختاباد به سانحه هواپیمایی

به گزارشافکارنیوز،عبدالحسین مختاباد در ادامه هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکلات معدن شن و ماسه در منطقه ۱۸ هر روز بیش از گذشته می‌شود، اظهار داشت: این معدن درختان و فضای سبز این منطقه را از بین برده است.

وی تصریح کرد: برابر اطلاعات به دست آمده این معدن در مسیر باد قرار دارد همین امر باعثشده است زمانی که باد می‌وزد ذرات شن و ماسه در هوا پخش و به مناطق دیگر گسترش پیدا کند.

مختاباد با بیان اینکه در ایجاد هر شغل باید ابتدا سلامت مردم در نظر گرفته شود، گفت: هیچ گاه نمی‌توان برای ایجاد هر شغل باید ابتدا سلامت مردم شهر در نظر گرفته شود و بعد به موضوع کار و اشتغال پرداخته شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وقوع صانحه هواپیمایی در تهران گفت: یواش یواش به این حوادثعادت کرده‌ایم و این حوادثبرای ما طبیعی شده است.

وی با انتقاد از اینکه هیچ یک از مسئولان با توجه به وقوع این حادثه در تلویزیون حاضر نشدند و عذرخواهی نکردند گفت: این کار جای تعجب دارد.

در ادامه جلسه احمد حکیمی‌پور با تقدیر از عملکرد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: گزارشی که در جلسه امروز ارائه شد، یک گزارش پویا و قابل قبول بود.

وی پیشنهاد داد که سال دوم فعالیت شورا را تحت عنوان سال تقویت نظارت شورا نامگذاری شود و در این زمینه نظارت بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد.