تروریستی‌که‌ با توصیه " حور العین " منفجرشد!

به گزارش افکارنیوز، یک تروریست عربستانی که " حور العین " را در خواب دیده بود، خود را در عملیاتی انتحاری در یمن منفجر کرد!

این جوان که " عبد الرحیم العتیبی " نام داشت و عضو گروهک تروریستی موسوم به " قاعدة الجهاد فی جزیره العرب " بود، در آغاز هفته جاری و پیش از هلاکت خطاب به همقطارانش گفته بود که " حور العین " را در خواب دیده که او را به انجام عملیات انتحاری تشویق کرده است!

تروریست های همدست العتیبی در نوشته های خود در توییتر آورده اند که انگیزه و مشوّق وی برای انجام این عملیات، دیدن حور العین در خواب بوده است. عتیبی پیش از آن که به یمن برود، چندین ماه در کنار تروریست های " انصار الشریعه "، از شاخه های القاعده در سوریه، جنگیده بود و سپس به یمن رفت تا به گروهک " قاعدة الجهاد فی جزیرة العرب " ملحق شود.

درهمین حال، یک تبعه سعودی دیگر به نام " صالح القشیر " ملقب به ابوعاصم الجزراوی حمله ای تروریستی را در استان الانبار انجام داد. این حمله پیش از عملیات انتحاری داعش در شهر الانبار علیه نیروهای ارتش عراق صورت گرفت.

الشقیر در صفوف گروهک موسوم به جبهه النصره بیش از یکسال جنگید و سپس در مناطق مختلف سوریه تردد کرد تا اینکه سرکرده بخش الرشیدیه در شهر دیرالزور این کشور شد.

وی در مرحله بعد با اعلام تشکیل گروه داعش با این گروه همراهی کرد و از جبهه النصره اخراج شد و از دیر الزور به شهر حلب در سوریه رفت و ابوبکر البغدادی سرکرده گروه داعش بیعت کرد. الشقیر پس از آن با سایر جنگجویان سعودی به بغداد رفت.

"سالم هادی الصیعری" نیز دیگر تروریست سعودی بود که در عملیاتی تروریستی علیه ارتش یمن کشته شد. این عملیات را شبکه القاعده در جزیره العرب اجرا کرد. این گروهک تروریستی که در سال ۲۰۰۹ میلادی از ادغام دو شاخه القاعده در عربستان و یمن شکل گرفت.