شرور شرق استان تهران دستگیر شد

به گزارشافکارنیوز،سردار سیروس فتحی گفت: در پی شرارت های متعدد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش درجه یک و صدور احکام جلب از سوی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ورامین تیم های عملیاتی این یگان برای شناسایی مخفیگاه و بازداشت متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات نامحسوس پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت ومخفیگاه وی در شهر شریف آباد و ورامین شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این متهم به علت اقدامات مجرمانه متواری و دارای بیش از ۱۰ سابقه کیفری است ادامه داد تیمهای کنترل نامحسوس پس از چندین ساعت کنترل و مراقبت های کاملا پوششی، زمانی که متهم داخل مخفیگاهش بود، وارد عمل شده و با دستگیری وی به اقدامات مجرمانه اش پایان دادند.

سردار فتحی با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی لازمه تامین امنیت در جامعه را تعامل و همکاری آحاد جامعه و مسئولان با پلیس دانست و اظهار داشت: بحمدالله یکی از موفقیت های نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله، تعامل بسیار خوب این نیرو با مردم است.

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران در پايان اظهار داشت: متهم که به "علي عمر" معروف بود جهت اقدامات تکميلي به پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان منتقل شد.