به گزارش افکارنیوز، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: به دنبال اعلام وقوع یک مورد حادثه حریق در کارخانه دخانیات ستاد فرماندهی ابتدا آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان قزوین اعزام کرد و پس از حضور آتش‌نشانان با توجه به گستردگی حریق آتش‌نشانان دو ایستگاه دیگر نیز به محل اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه در جریان این حادثه انبار تنباکوی خشک شرکت دخانیات ایران دچار حریق شده بود گفت: محل حادثه یک سوله بزرگ مملو از تنباکو و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفا حریق گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفا حریق را آغاز کرده و پس از مدتی به طور کامل شعله‌های آتش در این انبار تنباکو را مهار و اطفا کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شعله‌های آتش در این انبار به طور کامل اطفا شده و عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود در حال انجام است اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌هایی که به دست من رسیده این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است.

به گفته ملکی علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بررسی و اعلام خواهد شد.