نجات پسر بچه از زیر دندان‌های تمساح

به گزارش افکارنیوز، پسربچه ای ۹ ساله از ایالت فلوریدای آمریکا به طرز معجزه آسایی از زیر دندانهای تمساحی ۱۸۰ کیلوگرمی با طول تقریبا سه متر نجات پیدا کرد.

جالب این است که این پسر بچه نه تنها از زیر دندانهای تمساح نجات پیدا کرد، بلکه هیچ جراحت جدی نیز ندید.

وی که «جیمز بارنی - پسر» نام دارد، وی در حال شنا در دریاچه «توهوپکالیگا» یکی بزرگترین آبگیرهای ایالت فلوریدا بود که ناگهان در پهلوهایش، احساس درد نمود. جمیز در ابتدا فکر کرد که کسی او را قلقلک می‌دهد و با او شوخی می‌کند.

وی در این رابطه گفت: من اصلا متوجه نشدم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. وقتی دستم را تکان دادم، توانستم دندان‌ها و پوزه آن تمساح را احساس کنم؛ این چیزی است که به خوبی به یاد دارم.

این پسر بچه در ادامه گفت که بلافاصله حواسم را جمع کرده و شروع به ضربه زدن به این تمساح نمودم. او چند ضربه به تمساح وارد نمود و توانست از زیر دندانهای آن رها شده و خود را از آب خارج کند.

جراحات شدیدی در کل به جیمز وارد نشد و ماجرا با چند زخم نسبتا ساده به پایان رسید و پزشکان در اتاق عمل، از بدن جیمز یک دندان کنده شده تمساح نیز بیرون کشیدند.

او در این رابطه گفت: من این دندان را به گردنم آویزان کرده و این داستان را برای دوستانم تعریف خواهم کرد.

بر روی پاها، شکم، پشت و ران این پسربچه، بیش از ۳۰ نشان از چنگ و دندان تمساح به خوبی نمایان است. ولی این جراحات به حدی نبودند که بتوانند جان وی را تهدید کنند. جیمز اکنون در بیمارستان بستری است و بر اساس گفته پزشکان، او تا چند روز دیگر سلامت کامل خود را به دست خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری صدای روسیه و به نقل از نشریه محلی «Orlando Sentinel»، از آن زمان به بعد، تلاش‌ها برای به دام انداختن این تمساح آغاز شد. مقامات محلی با گذاشتن دام، امیدوارند تا خطر این تمساح خشمگین را مهار کنند.

حملات کروکودیل و تمساح ها در اغلب موارد، برای انسان ها به طرز فجیع و وحشتناکی تمام می‌شود.

برای مثال در ماه ژوئن سال جاری، حادثهای وحشتناک در استرالیا بوقوع پیوست. یک کروکودیل ناگهان یک توریست را از قایقی بیرون کشیده و به اعماق آب برد؛ پس از به دام انداختن این کروکودیل، تکههایی از جسد بی جان توریست مذکور از شکم این حیوان بیرون کشیده شد.