به گزارش افکار ، سرهنگ بزمون معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان تهران در تشريح اين خبر اظهار داشت : سرکرده اشرار ورامين به نام فضل اله -خ که با همراهي تعدادي از ارازل و اوباش ، اقدام به تشكيل باند بزرگ سرقتهاي مسلحانه ، تهيه و توزيع مواد مخدر، نزاع هاي دسته جمعي و مزاحمتهاي عمومي در سطح شهرستان و بخشهاي تابعه مي کرد پس از ۷۲ ساعت تلاش شبانه روزي از سوي ماموران انتظامي شهرستان ورامين دستگير شد.


وی ادامه داد: ماموران پلیس ورامین با اجرای مراقبتهای نامحسوس نقاط تردد و مخفیگاههای احتمالی فرد شرور و اعضای باندش را تحت نظر گرفته و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام ضربتی و قبل از هرگونه تحرک از سوی اشرار، آنها را دستگیر کردند.


سرهنگ بزمون ادامه داد: این فرد شرور به همراه همدستانش دارای چندین مورد نزاع مسلحانه، معاونت در نگهداری چهارتن و ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر و فعالیت در خرید و فروش آن، مشارکت در قتل «جواد - ش» بوده و از وی ۴ قبضه سلاح کشف و ضبط شد.


سرهنگ بزمون افزود: دستگیری این باند شرارت که باعثرعب و وحشت مردم منطقه شده بود و امنیت آنها را به خطر انداخته بود مورد رضایت اهالی منطقه و مسئولان ارشد شهرستان قرار گرفت.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان تهران در پایان اظهار داشت: پرونده متشکله به همراه متهمان دستگیر شده و موارد مکشوفه جهت پیگیری بیشتر و شناسایی دیگر جرائم آنها تحویل مراجع قضایی شدند.