به گزارش افکار به نقل از فارس ، زهرا نوپرست با بيان اينكه سازمان بهزيستي برنامههاي متنوع و كاملي را براي مهدهاي كودك در سال جديد دارد، اظهار داشت: ارائه برنامههاي آموزشي و اعتقادي از جمله برنامههاي مهدهاي كودك است.
وی در خصوص تغییرات در مبلغ شهریه مهدهای کودک تصریح کرد: هنوز هیچ شهریه جدیدی تعیین نشده است و تمامی مهدهای کودک موظف هستند بر اساس شهریه گذشته ثبت‌نام کنند.
نوپرست از اضافه شدن ۱۰ درصد به شهریه‌های سال گذشته مهدهای کودک خبر داد و گفت: این موضوع در حال بررسی است ولی هنوز نهایی و ابلاغ نشده است.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی از تخلف برخی مهدهای کودک در تهران خبر داد و بیان داشت: به محض اطلاع از این تخلفات با مهدهای متخلف برخورد شد ضمن اینکه از تمامی هموطنان انتظار داریم به محض مشاهده کردن این گونه موارد، سازمان بهزیستی را مطلع کنند.
وی اضافه کرد: علاوه بر طرح نظارت بر مهدهای کودک در ابتدای مهر، نظارت ویژه‌ای بر ۱۰ درصد مهدها نیز صورت می‌گیرد.
نوپرست بيان داشت: سازمان بهزيستي در دوره جديد فعاليتش، تعامل مناسبي با مهدهاي كودك دارد ضمن اينكه تمامي مهدها موظف هستند طبق برنامههاي سازمان حركت كنند و اميدواريم در سال جديد هموطنان از ارائه برنامههاي مهدها رضايت داشته باشند.