ايوب توكليان دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاههاي سراسر كشور در گفتوگو با فارس، در خصوص انتصاب ملكزاده به عنوان معاون اداري و مالي وزارت امورخارجه گفت: در حالي كه موضوع اصلي كاري وزارت امورخارجه بايد بيداري اسلامي و خيزشهاي مردمي منطقه باشد و در راستاي تداوم و تحكيم پايههاي سياسي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در سطح جهان اسلام بپردازد و از فرصتطلبي بيداري ملتهاي منطقه در راستاي ايجاد يك جبهه اسلامي گسترده عليه استكبارجهاني و صهيونيسم بين الملل استفاده كند، متأسفانه درگير حاشيههاي خطرناك شده است.

وی افزود: با این روند وزارت امورخارجه به جای اینکه بازوی اجرای سیاست‌های نظام اسلامی باشد به چالش جدیدی برای نظام تبدیل شده است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: وزارت امورخارجه متعلق به انقلاب و مردم ایران است نه جریان انحرافی؛ وظیفه وزارت امورخارجه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است نه اهداف جریان انحرافی.

توکلیان در ادامه تصریح کرد: اگر وزارت امورخارجه پاتوق جریان انحرافی شود دیگر ریشه‌کن کردن این جریان مشکل خواهد بود، بنابراین باید هر چه سریع‌تر این تحرکات در وزارت امورخارجه رصد شده و خنثی شود.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور تأکید کرد: دانشجویان نگران لانه کردن جریان انحرافی در وزارت امور خارجه هستند و آقای صالحی با عزل ملک‌زاده می‌تواند استقلال کاری خود را نشان دهد و راه خود را از جریان انحرافی جدا کند ولو به قیمت عزلش بیانجامد.

این فعال دانشجویی بیان داشت: عزل آبرومندانه و شرافت‌مندانه وزیر امورخارجه بهتر از استیضاح مفتضحانه به دلیل وابستگی به جریان انحرافی است.

توکلیان در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که ملک‌زاده از پست معاونت مالی و اداری وزارت امورخارجه برکنار نشود، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از استیضاح صالحی در مجلس استقبال می‌کند و آن را به نفع نظام اسلامی می‌داند.
انتهای پیام /