توضیحات صادقی درباره درگیری‌اش با قلعه‌نویی

به گزارش افکارنیوز، امیرحسین صادقی درباره حواشی رخ داده پس از بازی استقلال مقابل سایپا عنوان کرد: «پس از بازی به دلیل کار شخصی که داشتم بلافاصله ورزشگاه را ترک کردم ولی چند دقیقه بعد شنیدم گفته اند جنگ جهانی سوم رخ داده و من هم باعثو بانی اش بوده ام! بعد که سایت ها را دیدم متوجه ابعاد ماجرا شدم و این باعثشد تا لازم باشد برخی حرف ها را بیان کنم.»



وی ادامه داد: «بعد از اینکه مسابقه تمام شد، سریع به داخل زمین رفتم تا به قلعه نویی بابت این پبروزی تبریک بگویم. وقتی نزدیک شدم دیدم که او خیلی عصبی و ناراحت است و مشخص بود فشار زیادی را در این مدت تحمل کرده است. به همین دلیل چند کلامی هم با من حرف زد و صحبت کرد. شاید صحبت ها تند بوده باشد ولی من هم سعی داشتم توضیح بدهم که در چه وضعیتی قرار دارم و باید بگویم با توجه به ارتباط بیش از ۱۰ سالی که با قلعه نویی دارم هرگز از صحبت یا احیانا انتقاد او ناراحت نمی شوم. چون به اخلاق قلعه نویی کاملا واقف هستم. او مربی من است و در استقلال جایگاه ها روشن است.»



مدافع استقلال افزود: «به صورت مشخص صحبت قلعه نویی این بود که او باید زودتر از وضعیت عمل من مطلع می شد. البته من همان زمانی که از اردوی تیم ملی برگشتم با استقلال تمرین هم کردم و حتی به کادر فنی گفتم می توانم عمل نکنم تا به تیم لطمه نخورد اما تاکید کادر فنی و شخص قلعه نویی و پزشکان استقلال در آغاز فصل این بود که حتما عمل شوم. در واقع چون پزشکان در آن مقطع زمانی قبل از امضا قراردادم به صورت قطعی نگفته بودند نیاز به عمل جراحی دارم این موضوع را بیان کردم اما پس از بازگشت تیم از ترکیه و حضور در تمرین، نظر قطعی انجام عمل بود.»



وی درباره موضوع درگیری فیزیکی اش با یکی از حاضران در ورزشگاه آزادی گفت: «یک بنده خدایی بود که اصلا من را نشناخت و فکر کنم اصلا در باغ نبود. به همین دلیل فکر کرده بود من یک آدمی هستم که رفته ام برای قلعه نویی مشکل درست کنم و به همین دلیل کمی سر و صدا درست کرد اما کلا چیز خاصی نبود و زود ماجرا با کمک دوستان حراست تمام شد. در مجموع بر این باورم استقلال با توجه به جوی که برایش به وجود آورده اند، نیاز به دشمن درون ندارد و من به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی تر تیم اجازه نمی دهم تنش به اردوی استقلال وارد شود.»



مدافع استقلال افزود: «مجموع این اتفاقات باعثشد من چند ساعت پس از بازی با قلعه نویی تماس بگیرم و برایش بخشی از ماجرا را توضیح بدهم. دوستانی که من را از نزدیک می شناسند می دانند اهل دروغ نیستم و امیدوارم همه بدانند این جملات در نهایت صداقت از سوی من بیان شدند. اهل تکذیب هم نیستم. بله، قلعه نویی از من ناراحت بود و حق هم دارد. قلعه نویی از من انتقاد کرد چون نیاز به حضور من را حس کرده است. اگر جز این بود به نظرم جای تعجب داشت. به هر حال در طول فصل از این بحثهای درون خانوادگی بارها و بارها پیش می آید. اگر هر بار قرار باشد اسمش را درگیری گذاشت که دیگر باید فوتبال را جمع کرد. شاید به خاطر عکس هایی که پخش شد برخی فکر کردند من و قلعه نویی در حال بحثهستیم اما اینطور نبود و او داشت حرف هایش را می زد و من هم قصد داشتم توضیحاتم را بدهم. البته هواداران هم به من لطف داشتند و در صفحات اجتماعی پیغام های زیادی برایم گذاشتند و ابراز نگرانی کرده بودند اما با صدای بلند می گویم هیچ با قلعه نویی مشکل ندارم.»



وی درباره اینکه قلعه نویی در تماس تلفنی به او چه گفت اظهار داشت: «امیر خان درباره وضعیت جسمی ام پرسید. من گفتم از روز شنبه در خدمت استقلال هستم. در این دو روز که تمرین را شروع کرده ام به لطف خدا خیلی بهترم و امیدوارم خیلی زود شرایط بازی را به دست بیاورم.»



صادقی تاکید کرد: من که سه شنبه روی سکو بودم کلی حرص خوردم. واقعا تماشای بازی در این شرایط سخت است و من امیدوارم هر چه سریع تر مهیای حضور در مسابقات شوم و بتوانم تیمم را همراهی کنم. بازی استقلال با سایپا من را به یاد بازی با فجر در سال ۸۲ انداخت که در آن بازی هم ۳ بر ۲ بردیم. واقعا این استقلال با استقلال اوج آن سال ها قابل مقایسه است و امیدوارم با کار بیشتر و تلاش بیشتر دل هواداران را شاد کنیم.