روحانی: هدف از سفر دولت توسعه اردبیل است

به گزارش افکارنیوز، دقایقی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیئت همراه در فرودگاه اردبیل بر زمین نشست تا رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر دو روزه به اردبیل بتوانند با مردم غیرتمند دیار سبلان دیدار کنند.


رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که همراه هیئت دولت توفیق حضور در استان اردبیل را پیدا کردم تا امروز و فردا در خدمت مردم غیور و مرزدار این خطه باشم؛ اهالی این استان مردمی بزرگ هستند که در طول تاریخ حماسه‌‌ساز بوده و عالمان بزرگ و مراجع گران‌سنگی را در دامان خود پرورش داده‌اند و در کشور تاثیرگذار بوده‌اند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه استان اردبیل در جبهه‌های دفاع حق علیه باطل و به‌ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس سرآمد بوده و توانسته نقش تاثیرگذار خود را ایفا کند، افزود: این سرزمین دارای استعدادهای فراوان در زمینه کشاورزی، صنعت، گردشگری و سایر خدمات است و باید از این ظرفیت استفاده بهینه کرد.

وی ادامه داد: در این فرصت دو روزه ضمن دیدار با مردم استان اردبیل نخبگان، علما، ایثارگران و فرهیختگان سعی داریم در جلسه شورای اداری تصمیمات خوبی برای توسعه استان بگیریم.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود اظهارامیدواری کرد این سفر قدم مبارک و پر از خیر و برکتی برای نشاط و شادمانی بیشتر مردم سرفراز این استان در مسیر توسعه همه‌جانبه باشد.

رئیس جمهور بعد از استقبال رسمی از سوی نماینده ولی فقیه در اردبیل، استاندار، اعضای شورای تامین و مقامات استان اردبیل به سمت ورزشگاه تختی اردبیل حرکت کرد تا سخنرانی عمومی خود را در این ورزشگاه و در دیدار عمومی با مردم انجام دهد.

لازم به ذکر است در این سفر دو روزه رئیس جمهور با علما، ایثارگران، نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان نشست‌هایی را برگزار خواهد کرد.

در این سفر قرار است تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا نیز در شهرهای ۱۰ گانه این استان حضور پیدا کنند و ملاقات‌هایی با مردم، مسئولان و مقامات محلی و شهرستانی انجام شود.

رئیس جمهور در یک سال گذشته پس از تشکیل کابینه تدبیر و امید به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و چهار محال و بختیاری سفر کرده و هفتمین مقصد دولتمردان نیز استان اردبیل است.