ظریف از وزارت دفاع بازدید کرد

به گزارش افکارنیوز، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، به همراه معاونین وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور درآستانه ۳۱ مرداد ماه، روز صنعت دفاعی از بخش های مختلف صنایع دفاعی وزارت دفاع بازدید کردند.

در جریان این بازدید که سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز حضور داشت، ظریف در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تمجید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون صنایع دفاعی کشور در سال‌های اخیر گفت: برای هر ایرانی میزان پیشرفت، خودباوری و توان علمی و فنی کشور افتخارآفرین است و بحمدالله حوزه دفاعی و صنایع ما نه تنها برای دفاع کشور، بلکه برای پیشرفت صنایع مختلف نیز، فعالیت‌های عظیم و قابل توجهی را انجام داده است.

وزیر امور خارجه با اشاره به زبانزد بودن ایرانیان در مقاومت و ایستادگی افزود: ملت بزرگ ما با دارا بودن توان سخت افزاری عظیم، این اطمینان را در خود تقویت کرده‌اند که به هیچ کشوری اجازه طمع و نفوذ به مرزهای ایران را ندهند و همچنین از این توان برای پیشرفت و توسعه فناوری تمامی حوزه‌های کشور، بالخصوص فناوری‌های نوین بهره گیرند.

ظریف در پایان با تقدیر از فعالان عرصه صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: این فعالیتها به طور قطع، تداوم رشادتها و فداکاریهای رزمندگان دفاع مقدس است و مردم شریف ایران نیز همواره سپاسگزار و مدیون تلاشهای این انسانهای شریف هستند.