قیمت های جدید محصولات سایپا

به گزارش سایپا نیوز، در پی برگزاری نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی که با حضور مدیران وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین مدیران عامل شرکت های سایپا و ایران خودرو برگزار گردید پس از بررسی نظرات اعضای جلسه مقرر شد گروه خودروسازی سایپا قیمت محصولات پرتیراژ خودرا کاهش دهد.

همچنین در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت خودرو کشور بر تلاش و تمرکز بیشتر بر افزایش کیفیت محصولات تاکید و مقرر شد خودروسازان در خصوص ارتقاء کیفیت محصولات خود سرعت و جدیت بیشتری را دنبال نمایند.

براین اساس سهم افزایش قیمت محصول ایکس ۱۰۰ مدل ۱۳۲ SE از افزایش قیمت های اعلامی توسط شورای رقابت ۱۲۲۳۰۰۰۰ ریال بود که گروه خودروسازی سایپا با کاهش ۵۰ درصدی این مبلغ ۶۰۸۰۰۰۰ ریال از قیمت این محصول را کاهش داد.

همچنین گروه خودروسازی سایپا از مبلغ ۱۲۷۳۰۰۰۰ ریال افزایش قیمت محصول سایپا SE ۱۱۱ چهل درصد به مبلغ ۵۰۳۰۰۰۰ ریال را کاهش داد.

گروه خودروسازی سایپا از سهم ۱۲۵۴۰۰۰۰ ریال افزایش قیمت محصول سایپا ۱۳۱ خود نیز ۳۳ درصد بالغ بر ۴۰۲۰۰۰۰ ریال کاهش داد.

همچنین قیمت محصول تیبا گروه خودروسازی سایپا که مبلغ ۱۶۴۴۰۰۰۰ ریال افزایش یافته بود با کاهش ۲۹ درصدی مبلغ ۴۷۳۰۰۰۰ ریال کاهش یافت.

گروه خودروسازی سایپا افزایش رضایتمندی مشتریان، پاسخگویی به انتظارات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین همراهی با شورای ملی رقابت و دولت تدبیر و امید را هدف خود از کاهش قیمت محصولات اعلام نموده است.

کاهش قیمت محصولات پرتیراژ از سوی خودروسازان در حالی صورت میگیرد که بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی میانگین نرخ تورم کشور در ماههای گذشته از سال جاری ۲۸.۹۵ درصد بوده است.

لازم به ذکر است مشتریانی که پس از افزایش قیمت اقدام به خرید نقدی نموده اند مابه التفاوت کاهش قیمت با مبلغ پرداختی خود را به صورت نقدی دریافت خواهند نمود.

قیمت جدید برخی از محصولات سایپا به شرح جدول زیر اعلام می گردد: