خبر بد نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی‌ها

به گزارش افکارنیوز، مهرداد پولادی یکی از ملی پوشانی که در جام جهانی رخشید همچنان در کش و قوس با باشگاه پرسپولیس بدون تیم مانده است. در حالی که باشگاه پرسپولیس نام این بازیکن را در لیست خود قرارداده پولادی می گوید قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد و حتما می خواهد خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد.


از حدود یک ماه قبل صحبت از پیشنهادهای خارجی پولادی به میان آمد و گفته شد چند تیم انگلیسی او را می خواهند. سپس بحثحضور این مدافع چپ ملی پوش در اوساسونا و همبازی شدن با جواد نکونام دوست صمیمی اش مطرح شد اما در نهایت گفته شد پولادی هم مثل سیدجلال حسینی و اشکان دژاگه راهی قطر خواهد شد.


امروز شنیده شد کار پیوستن مهرداد پولادی به تیم الشحانیه قطر تمام شده است. ظاهرا پولادی روز گذشته با این تیم قطری قرارداد بسته و روز جمعه هم به دوحه خواهد رفت.


گفته می شود رقم قرارداد پولادی با این باشگاه تازه وارد به لیگ ستارگان قطر حدود ۷۰۰ هزار دلار الست.


الشحانیه تازه به دسته اول لیگ قطر صعود کرده اما کارشناسان فوتبال قطر معتقدند این تیم شانس زیادی برای بقا در دسته اول ندارد.این تیم از یک سرمربی اسپانیایی بهره می برد ضمن اینکه سه بازیکن اسپانیی را هم جذب کرده و با حضور پولادی تنها از سه بازیکن خارجی اش می تواند استفاده کند که با توجه به ملیت سرمربی الشحانیه کار برای پولادی سخت خواهد شد.